Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku KP PSP w Gorlicach.

Komenda Powiatowa PSP ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 84
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 354 93 00 , fax. 0-18 354 93 05
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa PSP
    ul. 11 Listopada 84 84
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 0-18 354 93 00, fax. 0-18 354 93 05
    REGON: 49189858400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania budynku KP PSP w Gorlicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni Komendy Powiatowej PSP w Gorlicach w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2013r. Miejscem dostawy jest kotłownia KP PSP w Gorlicach ul. 11 Listopada 84, w której znajdują się zbiorniki o łącznej pojemności 10 000 litr. Zamawiający przewiduje, że w okresie umowy zakupi od wybranego oferenta około 25 000 litrów. Ilość zakupionego oleju może ulec zmianie, w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych. W związku z planowanymi pracami związanymi z przejściem tutejszej komendy z oleju opałowego na gaz ziemny, ilości zamówionego oleju opałowego mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość całkowitego przejścia z oleju opałowego na gaz ziemny i całkowitej rezygnacji z dostaw oleju. Parametry dostarczanego oleju muszą być zgodne z normą PN-C-96024:2011.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie będą wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach