Przetargi.pl
Dostawa Oleju Opałowego lekkiego do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ujeździe Górnym w 2014 r

Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ujeździe Górnym ogłasza przetarg

  • Adres: 55-340 Udanin, Ujazd Górny 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8740279 , fax. 076 8740279
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ujeździe Górnym
    Ujazd Górny 49 49
    55-340 Udanin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8740279, fax. 076 8740279
    REGON: 93204310800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Oleju Opałowego lekkiego do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Ujeździe Górnym w 2014 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W UJEŹDZIE GÓRNYM W ROKU 2014 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5. o parametrach spełniających wymogi określone w Polskich Normach .Przewidywana ilość oleju objętego postępowaniem wynosi 25.000 litrów z zastrzeżeniem , że wielkość dostaw oleju może ulec zmianie , w zależności od przebiegu panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach