Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2013

Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6913017 , fax. 0-23 6913017
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6913017, fax. 0-23 6913017
    REGON: 00029457900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej mieszczącej się w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06-126 Gzy. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2007 r. Nr 4, poz.30 .), jak i określone przez Polską Normę PN-C-96024:2011. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy zakupi olej opałowy do kotłowni - 120.000 l. Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce Normy jakościowej PN-C-96024:2011 Dostawy paliw będą odbywać się sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym (szczegółowe warunki dostaw i rozliczeń określa wzór umowy). Termin realizacji zamówienia-wymagany termin w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości oleju niż jest określona w ofercie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Termin płatności- wymagany minimum 30 dni od daty wpłynięcia faktury do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach