Urząd Gminy Kamienica ogłasza przetarg
- Adres: 34-608 Kamienica, ul. Kamienica 420
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kamienica
ul. Kamienica 420 420
34-608 Kamienica, woj. małopolskie
tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
REGON: 00053772800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA SZKÓŁ I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY KAMIENICA W ROKU 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: sukcesywną dostawę w roku 2010 wg zapotrzebowania oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM PLUS w łącznej ilości ok. 100 tysięcy litrów Miejsce realizacji dostawy: Gmina Kamienica - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kamienicy, ZSPiG w Szczawie, Remiza OSP w Kamienicy Olej opałowy lekki musi się charakteryzować następującymi parametrami: - gęstość w temperaturze 15 st.C nie wyższa niż 0,860 g/ml; - temperatura zapłonu nie niższa niż 56 st.C; - lepkość kinetyczna w temperaturze 20 st.C nie większa niż 6,00 mm2/; - zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % m/m; - pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,3 % m/m; - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg; - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20 st.C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 700,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.W ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej dwa zamówienia. Łączna wartość dwóch zrealizowanych zamówień nie może być mniejsza niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez Wykonawcę. Wykazane dostawy (nie mniej niż dwie) muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi wskazującymi, iż zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA-załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22.- Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczone o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3)Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach wg wzoru załącznika nr 4 do specyfikacji 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 5)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( lata 2007- 2009 ) dostaw (minimum dwie - wraz z referencjami) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji, 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( ubezpieczenie ważne do dnia terminu związania z ofertą ), 7)oświadczenie oferenta stwierdzające, iż dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom i atestom jakościowym - załącznik nr 6 do specyfikacji 8)Zaakceptowany wzór umowy, zaparafowany przez uprawnioną/upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy osobę (załącznik nr 7)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/kamienica , www.kamienica.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Podegrodziu oraz do placówek oświatowych z terenu Gminy Podegrodzie w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków użyteczności publicznej Gminy ŁUKOWICA
Dodano: 2016-07-04 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do Centralnego Ośrodka Sportu-Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
Dodano: 2016-05-12 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa oleju opałowego lekkiego do Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 178a
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2016/2017 do budynków administrowanych przez Urząd Gminy, Gminny Zespół Oświatowy oraz Samodzielny Gminny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Czarnym Dunajcu
Dodano: 2016-03-17 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do Instytutu Nafty i Gazu -Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-02-24 - ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: Dostawę oleju opałowego lekkiego w 2016 r. dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Szaflary
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa oleju napędowego i opałowego
Dodano: 2016-01-29 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO
Dodano: 2016-01-28