Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg
- Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2750070
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
ul. Gorczańska 3 3
34-436 Maniowy, woj. małopolskie
tel. 018 2750070 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011 ; 2011/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek podlegających Gminie Czorsztyn w ilości około 187 000 l rocznie w sezonach 2009/2010 ; 2010/2011 ; 2011/2012. Szczegółowy zakres dostaw do obiektów określa załącznik nr 7do SIWZ. Dostawa oleju opałowego lekkiego będzie następować sukcesywnie zamówieniem telefonicznym w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Olej opałowy musi spełniać warunki polskiej normy PN-C-96024 z 2001 roku oraz posiadać następujące parametry: olej opałowy lekki , wartość opałowa nie mniejsza niż 41 MJ/kg , min temp. Zapłonu 56 st. C. Zawartość siarki max. 0.2% (m/m) , temperatura płynięcia max - 20st.C , gęstość w temperaturze 15st C max 860 kg/m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności : pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 2.3 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano nie mniej niż 2 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat (powyżej 100 000 l/rok ) z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami ( minimum 2 referencje wystawione przez odbiorców 2.4 W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wykaże, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.OŚWIADCZENIA : 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. B.DOKUMENTY ( potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ) : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: a)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która w sposób jednoznaczny określać będzie między innymi : - cel gospodarczy - przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi - zasady reprezentacji - wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej ( art. 369 KC ) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia - wykluczenie wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego ; b)umowę spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę ( dotyczy sytuacji gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w Rozdziale VI ust. B pkt 1 specyfikacji ). 4.Koncesja ,zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów transportowych jakie posiada wykonawca. 7.Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów , ubezpieczenia pojazdów od odpowiedzialności cywilnej oraz świadectwa dopuszczeń do transportu oleju opałowego. 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. do specyfikacji; 9.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia 10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców , według wzoru podanego w załączniku nr 5. do specyfikacji. 11. Referencje potwierdzające, że zlecenia, o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane z należytą starannością. 12.Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13.Wypełniony i podpisany przez Oferenta projekt umowy załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną