Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu

Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-110 Inowrocław 2, Parchanie 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58 , fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
    Parchanie 9 9
    88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
    REGON: 00029561000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu. 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5 2. Miejsce realizacji zamówienia: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego gatunek L-1 według Polskiej Normy PN-C-96024:2001 z przeznaczeniem na cele grzewcze, o następujących parametrach: a) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg; b) gęstość w temp. 150C max. 0,86 g/cm3; c) temperatura zapłonu min. 560C; d) lepkość kinematyczna w 200C nie wyższa niż 6,00 mm2/s; e) skład frakcyjny: do 2500C destyluje max. 65%(V/V), do 3500C destyluje min. 85%(V/V); f) temperatura płynięcia max. -200C; g) pozostałość po koksowaniu (z10%pozostałości destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m); h) pozostałość po spopieleniu max. 0,01 % (m/m); i) zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % (m/m); j) zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg; k) zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg; l) barwa czerwona; 4. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy szacuje się na poziomie do 70 m3. 5. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie sukcesywnie (jednorazowo od 1 m3 do 6 m3), w miarę potrzeb Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju opałowego. 7. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. 8. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń telefonicznych lub przesłanych faksem przez Zamawiającego, w terminach, ilościach i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (max. do 48 godzin od chwili powiadomienia). 9. Wykonawca dołączy atest na olej opałowy lekki przy każdej dostawie. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 12. Zamawiane ilości mogą ulec zmianie w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości oleju opałowego w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie organizuje zebrania z Wykonawcami. 18. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach