Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na rok 2013.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno 118
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3532042 , fax. 041 3532042
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Gnojno 118 118
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3532042, fax. 041 3532042
    REGON: 29240083600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie na rok 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok. 60 tysięcy litrów oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie i rozładunek w miejscu wskazanych przez Zamawiającego tj. kotłownia DPS pojemność całkowita zbiornika oleju opałowego 12.500 tysiąca litrów. 2. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 : 2011. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb w 2013 r. 4. Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 5.000 litrów - maksimum 10.000 litrów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy: a. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym zał. nr 1 b. Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. c. Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 3 dni od daty wymaganej dostawy oleju. d. Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy pisemnie faxem lub emailem. e. W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. f. W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie dyrektor lub kierownik adm. - gospodarczy DPS Gnojno g .O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. h. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 C. j. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez uprawnionych pracowników DPS Gnojno. k. W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach