Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego Kod CPV dla oleju opałowego - 09135100-5

Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg

  • Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
    ul. Wolności 42/13 42/13
    57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
    REGON: 00053119200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego Kod CPV dla oleju opałowego - 09135100-5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego transportem Wykonawcy (Dostawcy) do kotłowni zlokalizowanych w niżej wymienionych budynkach komunalnych i w podanych ilościach: 1.1. Budynek Urzędu Miasta i Gminy, ul. Wolności 42 - do 25.000 litrów 1.2. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, ul. Wolności 27 - do 12.000 litrów 1.3. Budynek Terenowego Klubu Sportowego Hutnik ul. Sienkiewicza 1c - do 3.000 litrów 1.4. Budynek Świetlicy Szkolnej, ul. Pocztowa 9 - do 20.000 litrów 1.5. Budynek Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1 - do 22.000 litrów 1.6. Budynek Dom Ludowego we wsi Wolany nr 4 - do 4.000 litrów 1.7. Budynek Gimnazjum i byłego internatu - do 50.000 litrów Łączna ilość oleju opałowego objętego zamówieniem - do 136.000 litrów Do zamawianego oleju opałowego stosuje się wymagania jakościowe określone w normie PN-C-96024:2001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert tj. 04.12.2009 roku zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część II niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. 2. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).Wykonawca ma załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw oleju opałowego w wielkości nie mniejszej niż 100000 litrów w każdym roku. 5. Informację, za jaką cenę Wykonawca nabywa olej od producenta w temp. referencyjnej 15oC na dzień 10.11.2009r. w postaci dokumentu wydanego przez producenta oleju opałowego lekkiego i podpisanego przez przedstawiciela/pracownika producenta. Wykonawca w informacji tej zobowiązany jest do podania oficjalnego i ogólnodostępnego źródła informacji cenowej producenta oleju opałowego, w celu sprawdzenia czy podana cena odpowiada cenie podawanej przez producenta oleju. Wykonawcy, którzy podadzą ceny niższe od tych, które będą podane w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju, dodatkowo zobowiązani są do złożenia dokumentu gwarantującego, że przez kolejne 12 miesięcy będą kupowali od producenta olej opałowy po cenach niższych o wartość, jaką przedstawili w swojej ofercie, w stosunku do cen podawanych w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju opałowego (dokument wynikający z pkt 5a)). Brak dokumentu gwarantującego Wykonawcy, że przez kolejne 12 miesięcy cena kupna od producenta oleju będzie niższa niż ta, która jest podawana w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju będzie skutkować odrzuceniem oferty. 5a) Oświadczenie Wykonawcy wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta oleju, że Wykonawca przez kolejne 12 miesięcy będzie kupował od producenta olej opałowy po cenach niższych o wartość, jaką przedstawili w swojej ofercie, w stosunku do cen podawanych w oficjalnym i ogólnodostępnym źródle informacji cenowej producenta oleju opałowego 6. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy). 7. Charakterystykę jakościową oleju opałowego, który ma być dostarczany w ramach ogłoszonego zamówienia publicznego zgodną z normą PN-C-96024:2001. 8. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru zawartego w części 4 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach