Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Kostomłotach i Gimnazjum w Kostomłotach na sezon grzewczy 2012/2013

Gminny Ośrodek Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3170283 w. 38 , fax. 071 3170283 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół
    ul. Ślężna 2 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3170283 w. 38, fax. 071 3170283 w. 28
    REGON: 93093179600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Kostomłotach i Gimnazjum w Kostomłotach na sezon grzewczy 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok.: 40.000 litrów oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Kostomłotach 20.000 litrów oleju opałowego do Gimnazjum w Kostomłotach na sezon grzewczy 2012/2013 i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania sezonu grzewczego 2012-2013. 4. Pojedyncza dostawa wynosić będzie maximum : 7.000 litrów S.P. Kostomłoty 3 500 litrów Gimnazjum w Kostomłotach Paliwo do obu placówek może być dowożone jednym transportem ponieważ obie placówki sąsiadują ze sobą. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym. b) Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przetarg nieograniczony na zadanie pn. Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Kostomłotach i Gimnazjum w Kostomłotach na sezon grzewczy 2012/2013 c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie lub faxem. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie dyrektor lub wicedyrektor szkoły. g) O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. h) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i) Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 oC. j) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez dyrektora lub wicedyrektora szkoły. k) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. l) Wykonawca dla potwierdzenia jakości zobowiązany jest dostarczyć dla każdej dostawy świadectwo jakościowe paliwa ( orzeczenie laboratoryjne) m) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt. l), lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. n) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniom w niezależnym labolatorium badawczym. o) W przypadku potwierdzenia przez labolatorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, nie spełniający wymogów jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. p) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5 - Olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach