Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Domejki 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7223400 , fax. 076 7223410
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
    ul. Domejki 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7223400, fax. 076 7223410
    REGON: 39039138900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy 150 m? oleju opałowego lekkiego stosownie do potrzeb zamawiajacego, każdorazowo na podstawie odrębnego zamówienia, transportem wykonawcy i na jego koszt, do zakładowego magazynu paliw zlokalizowanego w siedzibie zamawiajacego. Oferowany przez wykonawcę olej opałowy musi odpowiadać wymogom Polskiej Normy PN-C-96024
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 7 000 PLN (siedem tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia 30 czerwca 2009 r. godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto dla jednego odbiorcy nie mniejszej niż 200 000 PLN. Zamawiający uzna spełnienie wymagania, jeżeli wykonawca wykaże przynajmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000 PLN każda. 3. Wykonawca posiada aktualną w okresie trwania umowy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000 PLN. Ocena spełniania warunków odbywać sie będzie na podstawie wymaganych dokumentów na zasadzie, spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do handlu olejami opałowymi na terenie kraju oraz, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym, a także dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997. - Prawo energetyczne (Dz.U.z 2006 r. nr 89 poz. 625 póź. zm.). 3. Oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy -Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru, / zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego / aktualnego zaświadczenie właściwego organu sądowego/administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 Ustawy -Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych / Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. oryginał / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kserokopię polisy / inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000 złotych. 11. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto dla jednego odbiorcy nie mniejszej niż 200 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach