Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w 2017/2018 w łącznej ilości ok. 140 000 l z przeznaczeniem na potrzeby Gminy Repki (Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia) oraz potrzeby jednostek organizacyjnych (Zespół Szkół w Repkach, Zespół Szkół w Skrzeszewie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wyrozębach- Podawcach ), o parametrach nie gorszych niż: Właściwość Jednostka miar Parametry minimalne: Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,0 Temperatura płynięcia, max. °C -20 Temperatura zapłonu, min. °C 56 Gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860 Lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00 Zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10 Szacunkowe ilości oleju dla poszczególnych jednostek : Urząd Gminy w Repkach – 13 000 litów Ośrodek Zdrowia w Repkach- 12 000 litów Zespół Szkół w Skrzeszewie – 35 000 litrów Publiczna Szkoła Podstawowa w Wyrozębach- Podawcach- 25 000 litrów Zespół Szkół w Repkach- 55 000 litrów 2 Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie do w/w miejsc , w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia telefonicznego. Dostawca świadczyć będzie usługi własnym specjalistycznym transportem , którego koszt wliczony jest w cenę oleju opałowego. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszego zrealizowania dostaw przez Zamawiającego. 3 Faktury VAT wystawiane będą na Gminę Repki z wyszczególnianiem odbiorcy oleju i płatnika którym będą poszczególne jednostki: a) Gmina Repki; ul. Parkowa 7; 08-307 Repki ( Urząd Gminy Repki i Ośrodek Zdrowia w Repkach) b) Zespół Szkół w Repkach; ul. Osiedlowa 8; 08-307 Repki c) Zespół Szkół w Skrzeszewie, Skrzeszew 98; 08-307 Repki d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wyrozębach- Podawcach; Wyrozęby-Podawce 1; 08-307 Repki 4. Olej opałowy musi posiadać świadectwo jakości i parametry nie gorsze niż określone w pk2. 1.1. 5 Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. 6. Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego zgłoszonym telefonicznie. 7. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilości na podstawie wskazań przepływomierza Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy c) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach