Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I WĘGLA TYPU EKO-GROSZEK DO OŚRODKÓW ZDROWIA NA TERENIE GMINY TRĄBKI WIELKIE W OKRESIE 4 LAT

Gminny Ośrodek Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pasteura
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 837 018 , fax. 586 837 252
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Zdrowia
    ul. Pasteura 1
    83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 837 018, fax. 586 837 252
    REGON: 19142511600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goztrabkiwielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I WĘGLA TYPU EKO-GROSZEK DO OŚRODKÓW ZDROWIA NA TERENIE GMINY TRĄBKI WIELKIE W OKRESIE 4 LAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego i węgla typu eko-groszek do trzech ośrodków zdrowia w: Trąbkach Wielkich, Sobowidzu i Mierzeszynie w okresie 4 lat od dnia zawarcia umowy. 2.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: 2.1.1 I część zamówienia – olej opałowy lekki, ilość: 80 000 litrów (kod CPV: 09135100-5, PN-C-96024) Olej opałowy lekki, który będzie dostarczany do obiektów w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu winien odpowiadać wymogom parametrów urządzeń grzewczych posiadanych przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametry: 1) Gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż 860 kg/m3; 2) Temperatura zapłonu nie niższa niż 56ºC; 3) Lepkość kinematyczna w temp.20ºC nie wyższa niż 6 mm2/s; 4) Zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m); 5) Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg; 6) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20ºC; 7) Barwa-ocena wzrokowa czerwona. Olej opałowy musi spełniać Polską Normę PN-C-96024:2001 dla L1 i Aprobaty Europejskie oraz wymogi zawarte w SIWZ. Gęstość i parametry oleju opałowego muszą być zgodne ze świadectwem jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczany olej opałowy i kartę charakterystyki. Olej nie spełniający ww. wymogów nie zostanie przyjęty, a dostawa zostanie zwrócona. Zamawiający uprawniony będzie do dokonania wstępnego badania i oceny jakości paliwa przed lub w trakcie odbioru ilościowego, poprzez pobranie próbki paliwa, co nie wyłącza i nie ogranicza jego uprawnień do zgłoszenia zastrzeżeń i reklamacji jakościowych w późniejszym okresie. 2.1.2 II część zamówienia – węgiel typu eko-groszek, ilość: 150 ton (kod CPV: 09111210-5, PN-82/G-97002) Węgiel kamienny sortymentu groszek, który będzie dostarczany do obiektu w Mierzeszynie, winien odpowiadać wymogom parametrów urządzenia grzewczego z paleniskiem retortowym posiadanego przez Zamawiającego, tj.: musi spełniać następujące parametry: 1) Eko-groszek typu 32.1 2) Granulacja od 5 do 25 mm; 3) Temperatura spalania nie niższa niż 1200ºC; 4) Wilgotność nie wyższa niż 10%; 5) Zawartość siarki nie wyższa niż 0,6%; 6) Wartość opałowa nie niższa niż 28 MJ/kg; 7) Zawartość popiołu nie wyższa niż 7%; 8) Zawartość miału nie wyższa niż 10%. Parametry każdej dostawy węgla potwierdzone muszą zostać atestem jakościowym węgla wystawionym przez jego wytwórcę. Dostarczony węgiel nie może zawierać grud lodu i śniegu wymieszanych z węglem, gdyż powoduje to istotne trudności podczas eksploatacji pieca. 2.2 Zamawiający oczekuje złożenia oferty o parametrach jakościowych nie gorszych niż wyżej wymienione w pkt 2.1 SIWZ. 2.3 Przedstawione ilości oleju i węgla są ilościami szacunkowymi na okres 4 lat i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. 2.4 Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy. 2.5 Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilościowego zakresu poszczególnych partii oleju lub węgla w okresach grzewczych i poza nimi według potrzeb. Każda z dostaw zostanie zrealizowana w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (drogą elektroniczną, telefonicznie lub faksem). 2.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny na skutek zmian cen producenta w okresie pomiędzy otwarciem ofert, a podpisaniem umowy. 2.7 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować termin płatności od daty wystawienia faktury za każdorazową dostawę opału – w dniach kalendarzowych. Szczegóły dotyczące wagi kryteriów oceny ofert – w tym kryterium dotyczącego terminu płatności – zawiera Rozdział 13 SIWZ. 2.8 W czasie trwania umowy zadeklarowane ceny jednostkowe będą mogły ulec zmianie jedynie w uzasadnionych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a jedynie w przypadku zmiany cen producenta/dostawcy. 2.9 Obowiązki Wykonawcy oraz warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.10 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania. 2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających bądź składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w w pkt 4.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia – wraz z zobowiązaniem, o którym mowa w pkt 5.1.4 SIWZ – w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt SIWZ: 5.2.1.1 i 5.2.2.1. 1) Dowodami są poświadczenia, przy czym do dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.3 ppkt 1 SIWZ, dowodem może być oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.2 SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 5.1.3 SIWZ. 4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dowodów zawierających dane w innej walucie niż PLN, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych o niniejszym zamówieniu. 5.2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5.3 Każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzoną według wzoru (treść niniejszego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ). 10.5 Na ofertę składają się również następujące dokumenty: 10.5.1 Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 10.5.2 Formularz cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ 10.5.3 Załączniki w postaci oświadczeń i dokumentów, wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ. 10.5.4 Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie – znajdujące się w treści załącznika nr 1, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10.5.5 Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie – znajdujące się w treści załącznika nr 1, dotyczące istotnych postanowień umowy. 10.5.6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10.5.7 Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podmiot którego dotyczy. 10.5.8 W przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach