Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni olejowych w budynkach należących do Gminy Kutno

Gmina Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Witosa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 70 20 , fax. 243 557 021
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kutno
    ul. Witosa 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 70 20, fax. 243 557 021
    REGON: 61101574400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminakutno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni olejowych w budynkach należących do Gminy Kutno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę oleju opałowego grzewczego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., etapami, na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub faksem lub drogą elektroniczną do kotłowni olejowych znajdujących się u niżej wymienionych Odbiorców końcowych Zamawiającego: 1.1.1. Szkoła Podstawowa imienia Marii Konopnickiej w Byszewie, tel. 24 356-02-85, 99-300 Kutno, Byszew 31 (posiadane zbiorniki 5 x 2 tys. litrów). Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże osobę upoważnioną do odbioru i potwierdzenia odbioru oleju opałowego. 1.1.2. Szkoła Podstawowa imienia Władysława Stanisława Reymonta w Gołębiewku, tel. 24 253-40-18, 99-300 Kutno, Gołębiewek Nowy 54 (posiadane zbiorniki 4 x 2 tys. litrów). Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże osobę upoważnioną do odbioru i potwierdzenia odbioru oleju opałowego. 1.1.3. Świetlica Wiejska w Komadzynie, 99-300 Kutno, Komadzyn 43, (posiadany zbiornik 1 x 1 tys. litrów). Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże osobę upoważnioną do odbioru i potwierdzenia odbioru oleju opałowego. 1.1.4. Świetlica Wiejska w Strzegocinie, 99-300 Kutno, Strzegocin 30, (posiadany zbiornik 1 x 1 tys. litrów). Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże osobę upoważnioną do odbioru i potwierdzenia odbioru oleju opałowego. 1.1.5. Świetlica Wiejska we Wroczynach, 99-300 Kutno, Wroczyny 60A, (posiadany zbiornik 1 x 1 tys. litrów). Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże osobę upoważnioną do odbioru i potwierdzenia odbioru oleju opałowego. 1.2. Wykonawca dostarczy olej opałowy w ilościach wskazanych przez Odbiorcę końcowego, w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00, w czasie nie dłuższym niż 3 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Odbiorcę końcowego. 1.3. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, odczytane w obecności Odbiorcy końcowego lub upoważnionego przez Odbiorcę końcowego pracownika. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym. 1.4. Zamawiający wskazuje, iż szacowane zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy w terminie wykonywania Przedmiotu Zamówienia wynosi 70 metrów sześciennych oleju opałowego na rok 2021. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zapotrzebowania Zamawiającego na olej opałowy objęty przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zapotrzebowania na olej opałowy. Zamawiający przewiduje, że rzeczywista ilość zużycia oleju opałowego może ulec zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanej ceny jednostkowej. Tym samym opisane prognozowane zapotrzebowanie na olej opałowy nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu oleju opałowego w podanej wysokości. Zamawiający wymaga dostaw ww. paliwa transportem Wykonawcy – autocysternami wyposażonymi w przepływomierz posiadający aktualną legalizację. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty przez Wykonawcę w cenie jednostkowej oleju. 1.5. Oferowany olej opałowy grzewczy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C 96024:2011, gatunek L-1, oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 01.12.2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008 ze zm.) i posiadać minimalne parametry: 1.5.1. wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, 1.5.2. zawartość siarki max. 0,1 %, 1.5.3. zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg, 1.5.4. zawartość wody max. 200 mg/kg. 1.5.5. W przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia normy PN-C 96024:2011 oraz/lub minimalnych parametrów wymienionych powyżej Wykonawca zobowiązany jest dostosować jakość oleju do obowiązującej normy. 1.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi oleju zgodnie z ww. normą i rozporządzeniem. Każda partia dostarczonego oleju powinna posiadać certyfikat, świadectwo jakości lub inny równoważny dokument, wystawiony przez producenta, określający jakość produktu (właściwości i parametry dostarczanego paliwa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości oleju grzewczego dostarczonego przez Wykonawcę za pośrednictwem niezależnego laboratorium badawczego. 1.7. W przypadku potwierdzenia przez laboratorium niezgodności jakości oleju z wymogami według ww. przepisów Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzonego badania i w terminie 14 dni od jego daty przekaże kwotę odpowiadającą kosztom badania na rachunek wskazany przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności jakości oleju Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub koszami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy niespełniający wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie, jak również Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt w miejsce wadliwego, dostarczyć olej o prawidłowej jakości w terminie 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o wynikach badań. 1.8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5. 1.9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno – użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 PLN (obliczone od wartości netto i zaokrąglona w dół do pełnych złotych) słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1.1. pieniądzu; 2.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.3. gwarancjach bankowych; 2.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019, poz. 310). 2.2. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BS Kutno 27 9021 0008 0010 6021 2000 0005 Do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3.2. Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach, należy złożyć w oryginale wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą). 3.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Termin wniesienia wadium. 4.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.12.2020 r. godz. 12:20. 4.2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 4.3. Za skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, którego dokument w oryginale (gwarancja, poręczenie) został złożony wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt 6.2. 5.2. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 2.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2.1.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach