Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 190 000 litrów

Gmina Unisław ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6866006, 6866309 , fax. 056 6866300
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
    ul. Parkowa 20 20
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6866006, 6866309, fax. 056 6866300
    REGON: 87514868460000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 190 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilości 190 000 litrów z możliwością udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki , którego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego , na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6/7 Prawo zamówień publicznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium zamówienia wynosi 10.000,00 zł (słownie :dziesięćtysiecyzłotych ). Wadium może być wnoszone w pieniądzu , poręczeniach lub gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych , wekslach z poręczeniem wekslowym banku oraz czekach potwierdzonych . Wpłacający wadium winien dokonać wpłaty odpowiednio wcześnie aby w dniu , który w s.i.w.z. podany jako termin wnoszenia wadium , podana przez Zamawiającego kwota wadium znalazła się na jego koncie . Dokonując wplata należy zaznaczyć na przelewie :(Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS dla Urzędu Gminy w Unisławiu) oraz wskazać nr rachunku bankowego , na który należy dokonać zwrotu wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy na konto Bank Spółdzielczy Toruń 82 9511 0000 2004 0016 4627 0010. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 w dniach pracy urzędu w godzinach 8:00-12:00 . Uwaga : dowód potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. OCENA spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), - wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY (załącznik nr 3 do SIWZ), - wykaz osób, z którymi można kontaktować się w celu uzyskania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (załącznik nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wymagane powyżej dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach