Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS do kotłowni szkolnych Zespołu Szkół im. Kajetana hr. Kickiego w Sobieszynie na 2010 rok wraz z transportem w ilości około 60 000 litrów

Zespół Szkół im. Kajetana hr. Kickiego w Sobieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Sobieszyn 298a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8667900 , fax. 0-81 8667900
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Kajetana hr. Kickiego w Sobieszynie
    Sobieszyn 298a 298a
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8667900, fax. 0-81 8667900
    REGON: 00009625300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobieszynbrzozowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka podległa samorządowi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS do kotłowni szkolnych Zespołu Szkół im. Kajetana hr. Kickiego w Sobieszynie na 2010 rok wraz z transportem w ilości około 60 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS do kotłowni szkolnych Zespołu Szkół im. Kajetana hr. Kickiego w Sobieszynie na 2010 rok wraz z transportem w ilości około 60 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki z art. 22 i art.24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z póź. zm. tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 w/w ustawy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3.Oferta - załącznik nr 1. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobieszynbrzozowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach