Gmina Krempna ogłasza przetarg
- Adres: 38-232 Krempna, Krempna 85
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4414045 , fax. 013 4414045
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krempna
Krempna 85 85
38-232 Krempna, woj. podkarpackie
tel. 013 4414045, fax. 013 4414045
REGON: 00054809200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Krempnej w 2010 r. (Kotłownia znajduje się w budynku Magurskiego parku Narodowego w Krempnej, 38-232 Krempna 59) o następujących parametrach: - wartość opałowa nie niższa niż 42 000 kJ/kg, - zawartość siarki nie większa niż 0,1 % (m/m), - gęstość w temperaturze 15 stopni C nie wyższa niż 0,860 g/ml, - lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s , - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg. 2. Zamawiający planuje zakupić około 38 000 litrów oleju opałowego. 3. Dostawa oleju będzie następować etapowo (transzami). 4. O ilościach oleju i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z pięciodniowym wyprzedzeniem. 5. Dostawy oleju odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do kotłowni znajdującej się w budynku Magurskiego Parku Narodowego 38-232 Krempna 59 w godzinach od 8.00 do 15.00. 6. Wymieniona w punkcie 2 ilość oleju opałowego ma charakter orientacyjny i będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego w zależności od warunków pogodowych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony olej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania , załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, c) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie 3 lat co najmniej dwóch podobnych dostaw z podaniem wartości zamówienia, daty wykonania oraz zamawiających; w tym celu wykonawca powinien wypełnić i załączyć do ofert formularz stanowiący, załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, f) referencje, zawierające opinie o zrealizowanych zamówieniach, Referencje winny być wystawione przez zamawiających,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krempna,pl, www.bip-podkarpacie.pl/krempna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną