Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy, Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Bielany na sezon grzewczy 2020 /2021.

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 257 878 013
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 257 878 013
    REGON: 53367600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielany.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy, Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Bielany na sezon grzewczy 2020 /2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 -2011 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wskazane w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054). Olej będzie dostarczany do zbiorników zasilających urządzenia grzewcze następujących obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych: - Urząd Gminy Bielany, ul. Słoneczna 2, - Urząd Gminy Bielany Sala Konferencyjna, ul. Słoneczna 5, - Zespół Oświatowy im. Św. Królowej Jadwigi w Bielanach Jarosławach, - Zespół Oświatowy im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu. 2. Szacowana ilość oleju opałowego dla wszystkich obiektów wymienionych w ust.1 – ok. 90.000 l Podane powyżej ilości oleju mają charakter szacunkowy i zostały wyliczone na podstawie średniego zużycia w sezonach grzewczych 2018/2019 i 2019/2020. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zmniejszenia zapotrzebowania na olej. 3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 4. Zapotrzebowanie na każdorazową dostawę oleju ze wskazaniem miejsca dostawy składać będzie telefonicznie lub faksem upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 5. Dostawy realizowane będą środkami transportu Wykonawcy przystosowanymi do przepompowania oleju do zbiorników umieszczonych przy obiektach wymienionych w ust.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w oryginale i zamieszcza go w odrębnej kopercie w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz oceniane jest zgodnie z ust.3 7. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : ,, Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych gminy Bielany w sezonie grzewczym 2020/2021” 9. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj. : a) jeżeli na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp , z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25 ust.1a ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania kompetencji i uprawnień do wykonywania działalności i czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia jeśli wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na obrót paliwami płynnymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z załącznikami nr 3,3,5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach