Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SIEDLCACH

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Siedlce
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 844 93 01
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach
    Siedlce 29
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 844 93 01
    REGON: 40527320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-siedlce.pl, www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: GMINNA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SIEDLCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w tym transport i rozładunek) oleju opałowego lekkiego L-1, w ilości około 40 m³, spełniającego wymagania określone w Polskiej Normie PN-C 96024.Dostawy oleju opałowego będą realizowane sukcesywnie, w ok. pięciu dostawach po ok. 8 m³, na podstawie zamówień składanych faksem przez Zamawiającego u Dostawcy. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej opałowy własnym środkiem transportu na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zakupu oleju, z uwagi na faktyczne potrzeby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli posiada aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Wykonawca winien posiadać ważną koncesję w okresie trwania umowy. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa wykonawca przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał nowej koncesji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach