Gmina Krasocin ogłasza przetarg
- Adres: 29-105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3917026 w. 122 , fax. 041 3917010
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasocin
ul. Macierzy Szkolnej 1 1
29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3917026 w. 122, fax. 041 3917010
REGON: 29101014500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@krasocin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego do Placówek Oswiatowych, Gminnego Zespołu Opieki Zdrowotnej i Urzedu Gminy w Krasocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
170 tys. litrów oleju opałowego, gęstość w temp. 15 stopni C, 0,8300-0,8600 mg/m sześcienny, temp. zapłonu 56-65 stopni C, wartość opałowa 42,6-42,8 MJ/kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 113000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu moga wziąść udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie wykluczeni na podst. art. 24 Pzp. opis sposobu oceny spełniania warunków udziału: na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalno?ści lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadcze?nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wy?stawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; c) aktualnych zaświadczeń własnego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składek ofert. d) Wykaz posiadanego sprzętu jaki Wykonawca zamierza przeznaczyć do realizacji przedmiotu zamówienia. e) Wykaz dotychczasowych dostaw z referencjami. f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu wraz z kwalifikacjami zawodowymi i wykształceniem. g) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasocin.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną