Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Wiśniowa na sezon grzewczy 2018/2019.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32412 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2714552 w. 38 , fax. 12 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
    Wiśniowa 441
    32412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 12 2714552 w. 38, fax. 12 271 45 50
    REGON: 35155628600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Wiśniowa na sezon grzewczy 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Kod CPV dla przedmiotowych inwestycji: PRZEDMIOT GŁÓWNY: 09135100 - 5 – olej opałowy 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Wiśniowa na sezon grzewczy 2018/2019” obejmujące sukcesywną dostawę oleju opałowego do obiektów gminnych odpowiednio w ilości zależnej od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 1.3 Planowana ilość oleju opałowego, jaką Zamawiający przewidują zakupić w ramach realizacji niniejszego zamówienia – 148 055,00 dcm3 na sezon grzewczy (litrów). 1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju, dostosowując ją do poziomu wynikającego z faktycznych potrzeb, przy czym nie stanowi to podstawy do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 1.5 Na realizację zamówienia zostanie zawartych sześć umów z poszczególnymi Zamawiającymi tj. z Gminą Wiśniowa, Zespołem Placówek Oświatowych w Lipniku, Zespołem Placówek Oświatowych w Wiśniowej, Gminnym Ośrodkiem Kultury i Sportu w Wiśniowej, Biblioteką Publiczną w Wiśniowej oraz Niepublicznym Bajkowym Przedszkolem w Wiśniowej. 1.6 Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.9 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 1.10 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.11 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.12 W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.13 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jej załącznikach. 2. WARUNKI DOSTAWY 2.1 Wszystkie obiekty położone są w odległości do 2,5 km od budynku Urzędu Gminy Wiśniowa. 2.2 Wykaz obiektów do których będzie dostarczany olej opałowy: L.p. Nazwa obiektu do którego będzie dostarczany olej opałowy planowana ilość oleju do dostarczenia w jednym sezonie grzewczym Nazwa Zamawiającego 1. Urząd Gminy w Wiśniowej 441 13 225 litrów Gmina Wiśniowa 2. Dom Nauczyciela w Wiśniowej 323 16 531 litrów 3. Ośrodek Zdrowia w Wiśniowej 317 14 547 litrów 4. Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniowej 473 5 290 litrów 5. Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipniku 313 5 290 litrów 6. Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Wiśniowej (Hala sportowa – kotłownia w ZPO w Wiśniowej 323) 15 870 litrów Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Wiśniowej 7. Przedszkole w Wiśniowej 5 290 litrów Zespół Placówek Oświatowych w Wiśniowej 8. Zespół Placówek Oświatowych w Wiśniowej 323 40 920 litrów 9. Biblioteka Publiczna w Wiśniowej 301 3 320 litrów Biblioteka Publiczna Gminy Wiśniowa 10. Zespół Placówek Oświatowych w Lipniku 14 23 805 litrów Zespół Placówek Oświatowych w Lipniku 11. Niepubliczne Bajkowe Przedszkole 32-412 Wiśniowa 82 3 967 litrów Niepubliczne Bajkowe Przedszkole Razem: 148 055,00 litrów 4.3 W obiektach do których będzie dostarczany olej opałowy znajdują się zbiorniki następującej pojemności: Obiekty Zamawiających Pojemność zbiorników Urząd Gminy w Wiśniowej 441 3 500 Dom Nauczyciela w Wiśniowej 323 3 000 Ośrodek Zdrowia w Wiśniowej 317 3 000 Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniowej 473 4 500 Strażnica Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipniku 313 4 000 Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Wiśniowej (Hala sportowa – kotłownia w ZPO w Wiśniowej 323) Zbiorniki wspólne z Zespołem Placówek Oświatowych w Wiśniowej Przedszkole w Wiśniowej 2 000 Zespół Placówek Oświatowych w Wiśniowej 323 6 400 Biblioteka Publiczna w Wiśniowej 301 2 000 Zespół Placówek Oświatowych w Lipniku 14 9 250 Niepubliczne Bajkowe Przedszkole 3 000 4.4 Dostarczany olej opałowy musi odpowiadać następującym parametrom: Tabela L1 Parametr Jednostka Wartość Metoda badań Gęstość w temp. 15 oC, maks. kg/m3 860,0 PN-EN ISO 3675 PN-EN ISO 12185 Wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6 PN-C-04062 Temperatura zapłonu, min. oC 56,0 PN-EN ISO 2719 Lepkość kinematyczna w temp. 20 oC, maks. mm2/s 6,00 PN-EN ISO 3104 Skład frakcyjny: PN-EN ISO 3405 - do temp. 250 oC, maks. %(V/V) 65 - do temp. 350 oC, min. %(V/V) 85 Temperatura płynięcia, maks. oC -20 PN-EN ISO 3016 Temperatura mętnienia oC 1 PN-EN ISO 3015 Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, maks. %(m/m) 0,30 PN-EN ISO 10370 Zawartość siarki, maks. %(m/m) 0,10 PN-EN ISO 8754 PN-EN ISO 14596 Zawartość wody, maks. mg/kg 200 PN-EN ISO 12937 Zawartość zanieczyszczeń stałych, maks. mg/kg 24 PN-EN ISO 12662 Pozostałość po spopieleniu, maks. %(m/m) 0,010 PN-EN ISO 6245 Smarność, skorygowana średnica śladu zużycia (WSI,4) w temp. 60oC maks. m 460 PN-EN ISO 12156-1 Stabilność oksydacyjna maks. g/m3 25 PN-ISO 12205 Barwa2 - czerwona wzrokowo 1 Nie normalizuje się, wartość podawana w atestach. 2 Olej napędowy grzewczy Eksterm Plus powinien zawierać barwnik czerwony oraz znacznik zgodnie z aktualnymi wymogami formalno-prawnymi 3.5 Niezależnie od wymagań Zamawiającego, zaoferowany produkt powinien spełniać wszystkie wymagania jakościowe, określone w obowiązujących przepisach. 3.6 Zamawiający występując wspólnie w postępowaniu przetargowym przed ustaleniem ilości zamawianego oleju porozumiewają się ze sobą w celu ustalenia jak najwyższej dostawy oleju opałowego w danym dniu. Zamawiający zobowiązuje się, że średnia ilość zamawianego oleju będzie wynosić minimum 2000 litrów. 3.7 Jakość każdej dostawy musi być udokumentowana orzeczeniem jakości wystawionym na dostarczaną ilość paliwa, z podaniem nr rejestracyjnego autocysterny, którą dostarczane jest paliwo. Orzeczenie to należy okazać Zamawiającemu (lub upoważnionej przez niego osobie) przed rozładunkiem. 3.8 Rozliczanie dostaw będzie następowało w dcm3 (litrach) według wskazań licznika, dostawa i rozładunek oleju opałowego obywać się będzie w temperaturze referencyjnej +15°C. 3.9 Transport wyłącznie samochodowy do zbiorników olejowych kotłowni obiektów autocysternami umożliwiającymi wjazd na place przy obiektach. W razie potrzeby, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający umożliwi dokonanie wizji terenowej, aby Wykonawca mógł rzetelnie ocenić możliwości techniczne dostawy i rozładunku oleju na poszczególnych obiektach. Po dokonaniu takiej wizji Wykonawca będzie w stanie określić jak dużymi autocysternami jest w stanie dostarczyć olej opałowy. Zamawiający informuje, że w poprzednich latach do obiektów wymienionych w postępowaniu przetargowym olej dostarczany był autocysternami o wymiarach około: długość 8m, szerokość 2,5m oraz wysokości 3,1m. Jednocześnie informujemy, że dostawa do budynku Domu Nauczyciela Wiśniowa 323 jest możliwa przy pomocy węża w autocysternie o długości minimum 25 m. 3.10 Rozładunek do zbiorników kotłowni pompą, w którą winne być wyposażone autocysterny. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej opałowy w godzinach pracy Zamawiającego, własnym transportem. Autocysterny winne być wyposażone w legalizowany licznik umożliwiający pomiar ilości oleju bez konieczności ingerencji obsługi. 3.11 Zamawiający ma prawo pobrania próbek dostarczonego oleju, celem sprawdzenia jego jakości. Próbki będą pobierane z autocysterny Wykonawcy zgodnie z normą PN-ISO 3170. 3.12 Próbki paliwa mogą być pobierane w obecności Zamawiającego (lub upoważnionej przez niego osoby) i Przedstawiciela Wykonawcy (Kierowca autocysterny). Próbki będą przechowywane przez 90 dni od dnia pobrania. 3.13 W przypadku stwierdzenia wad jakości paliwa, koszty przeprowadzonego badania poniesie Wykonawca. 3.14 Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien na koszt własny zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. 3.15 Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach (podawanych szacunkowo) i terminach określonych przez Zamawiającego, na podstawie zamówienia złożonego faksem, emailem lub telefonicznie. 3.16 Dostawa do obiektów Zamawiającego będzie realizowana na koszt Wykonawcy, w ciągu zgodnie z ofertą wykonawcy od złożenia zamówienia (jeśli termin dostawy kończy się po godzinach urzędowania lub w dniu wolnym od pracy termin dostawy należy ustalić z Zamawiającym, który w takim przypadku może wyrazić zgodę na wydłużenie terminu dostawy, brak takiej zgody będzie skutkował naliczeniem kar umownych po dostarczeniu oleju opałowego przez Wykonawcę po terminie). 3.17 Dokumentem potwierdzającym wykonanie każdej dostawy będzie protokół (lub inny dokument, np. dowód WZ) podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, określający faktyczną ilość dostarczonego oleju. 3.18 Wykonawca zobowiązany jest w dniu dostawy dołączyć świadectwo jakości dostarczonego oleju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM: 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100). 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.06.2018 roku do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Dobczyce, Nr konta: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 1.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 1.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli złożą oświadczenie dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp, muszą przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z zm.) w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym. Nie spełnienie powyższych warunków i nie złożenie potrzebnych oświadczeń i dokumentów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach