Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy T. Kościuszki 131 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynku przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu w ilości 66 000 litrów. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego sukcesywnie partiami. Przewiduje się dostawę w 2019 r. 4 partii po 6000 litrów i w 2020 roku 7 partii po 6000 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy ( załącznik 5.1. do SIWZ). Miejsce i lokalizacja : Olej opałowy należy dostarczyć do budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. ul. Kościuszki 131. Zakres prac: Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie. Przewiduje się dostawę w 2019 r. czterema partiami po ok. 6000 litrów i w 2020 r. siedmioma partiami po 6000 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2020 r. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Olej opałowy musi spełniać wymagania o jakości zgodnej z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. b) Dostawa oleju realizowana będzie w terminie do 2 dni roboczych (w godz. 7:00 - 15:00) od dnia otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego zawierającego ilość jednorazowej partii, przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. c) Szacowana wielkość jednorazowej dostawy paliwa wynosić będzie ok. 6.000 litrów. d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. i) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. j) Zamawiający zastrzega, iż podana maksymalna ilość 66 000 litrów oleju jest ilością szacunkową i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia oleju w takiej ilości. k) Rzeczywista ilość dostawy oleju wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i może odbiegać od ilości maksymalnej podanej w pkt. j. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. l) Cena 1 litra opałowego w trakcie trwania umowy formularzu ofertowym podlegać będzie zmianie w przypadku podniesienia ceny przez producenta. Zmiana ta będzie wyliczana na dzień dostawy oleju proporcjonalnie do różnicy pomiędzy ceną 1 litra producenta paliwa a ceną 1 litra Wykonawcy. ł) Zmiana ceny, o której mowa w pkt. l wynikać może wyłącznie ze zmiany cen producenta na rynku krajowym i wymaga zgody Zamawiającego. m) Potwierdzeniem zmiany ceny oleju opałowego jest wydruk cennika ze strony internetowej producenta z informacją o aktualnych cenach obowiązujących w dniu dostawy oleju. n) Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych. o) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za poszczególne partie dostawy oleju opałowego,w kwocie wynikającej z iloczynu litrów oleju opałowego dostarczonego i ceny jednostkowej za 1 litr z zastrzeżeniem punktu 3.5. SIWZ. p) Podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru danej partii oleju opałowego. r) Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. s) Termin zapłaty: w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca zapewni do wykonania zobowiązań umowy osoby o odpowiednich kwalifikacjach, zdolne do wykonania zobowiązań zgodnie z przepisami BHP. 4) Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawiać aktualne zaświadczenie, orzeczenie lub świadectwo producenta o zgodności, jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe. 5) Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy), zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań umowy przez zatrudnione do wykonania umowy osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach