Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych na terenie Gminy Siennica

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych na terenie Gminy Siennica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Urzędzie Gminy Siennica, zespołach szkół w Siennicy i Żakowie, Szkole Podstawowej w Siennicy oraz SPZOZ Siennica Zamawiający na podstawie doświadczenia z lat ubiegłych szacuje zapotrzebowanie w ilości około 150000 l. Dostawa oleju opałowego będzie następowała na zgłoszenie telefoniczne przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w czasie określonym w umowie, w następujące miejsca:: - Urząd Gminy w Siennicy, (Siennica, ul. Kołbielska 1, NIP 8222147162) - Publiczna Szkoła Podstawowa w Siennicy (Siennica, ul. Latowicka 16, NIP 8221948339) - Zespół Szkół w Żakowie (Żaków 48A, NIP 8222066564) - SPZOZ Siennica (Siennica, ul.Akacjowa 2A, NIP 8221946524) - Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich w Siennicy (Siennica, ul. Mińska 38, NIP 8221465049)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsiennica.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach