Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do kotłowni c.o. w Komendzie Powiatowej i Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim w okresie 24 miesięcy.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Halinowo 2a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2318900 , fax. 054 2824060
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim
    ul. Halinowo 2a 2a
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2318900, fax. 054 2824060
    REGON: 00125673000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspaleksandrow.binp.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni c.o. w Komendzie Powiatowej i Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim w okresie 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżąca dostawa oleju opałowego do kotłowni c.o. w Komendzie Powiatowej i Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim w okresie od 16 listopada 2013 r. do 16 listopada 2015 r. Zużycie oleju opałowego w okresie 24 miesięcy kształtuje się na poziomie 43 000 litrów. Termin płatności - 30 dni od momentu wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspaleksandrow.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach