Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie gminy Radków na sezon grzewczy 2017/2018

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57420 Radków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1
    57420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
    REGON: 89071859000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie gminy Radków na sezon grzewczy 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok.200 000 litrów oleju opałowego lekkiego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie Gminy Radków na sezon grzewczy 2017/2018: 1) Szkoła Podstawowa im. Jarosława Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi i Hala Sportowa w Ścinawce Średniej ul. Sikorskiego 34A – ok. 73 000 litrów; 2) Szkoła Podstawowa w Radkowie: - budynek ul. Jagiellońska 5 – ok. 21 000 litrów, - budynek ul. Jagiellońska 2 - ok. 22 000 litrów; 3) Gminne Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi w Radkowie oddział w Tłumaczowie nr 46 – ok. 7 000 litrów; 4) Zespół Szkolno –Przedszkolny w Ścinawce Dolnej nr 21a – ok. 9 000 litrów; 5) Wiejskie Centrum Kultury, Integracji i Bezpieczeństwa Publicznego w Ścinawce Dolnej nr 25a - ok.10 000 litrów; 6) Centrum Inicjatyw Wiejskich w Ścinawce Górnej nr 18a – ok. 8 000 litrów; 7) Centrum Kulturalno – Sportowo – Rekreacyjne w Ratnie Górnym Nr 4a – ok.9000 litrów; 8) OSP w Wambierzycach ul. Objazdowa 8A – ok. 4 000litrów; 9) Ośrodek Pomocy Społecznej i Sala widowiskowa Ścinawka Średnia ul. Mickiewicza 12c -16 – ok. 18 000 litrów; 10) Budynek mieszkalny Tłumaczów Nr 25-25a – 19 000 litrów. 2. Minimalne warunki, jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy: - gęstość w temperaturze 15° C (kg/m3), maksimum 860; - wartość opałowa (MJ/kg), minimum 42,6; - temperatura zapłonu (° C), minimum 56; - lepkość kinetyczna w temperaturze 20° C (mm2/s), maksimum 6,00; - skład frakcyjny: - do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65; - do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85 - temperatura płynięcia (° C), maksimum -20; - pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,3; - zawartość siarki (% m/m), maksimum 0,10; - zawartość wody (mg/kg), maksimum 200; - zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24; - pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,01. 3. Do każdej dostawy oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) wystawione przez producenta świadectwo jakości, potwierdzające w/w właściwości fizyko - chemiczne, jakie musi posiadać dostarczony olej; b) aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar i Wag. 4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w okresie trwania sezonu grzewczego 2017/2018 według potrzeb Zamawiającego; 5. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie wynosiła ok. 5 000l - 25 000 litrów, a w wyjątkowych przypadkach minimum 1 000 litrów. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 7. Dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb składając Wykonawcy na co najmniej 24 godziny przed terminem wymaganej dostawy oleju. 9. Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem e-mailem. 10. W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie. 11. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 12. Dostawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 13. Zamawiający dopuszcza możliwości wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 14. Przedmiot zamówienia powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy. 15. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1928 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2016 r. poz. 771).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadaja aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „Formularz Oferty", z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców (o ile są znane na dzień składania ofert); 2. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ; 3. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach