Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do budynku komunalnego położonego w Osuchowie przy ul. Piekarskiej 2 gm. Mszczonów

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do budynku komunalnego położonego w Osuchowie przy ul. Piekarskiej 2 gm. Mszczonów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego L-1 spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2001, w ilości minimalnej 20.000 litrów do ilości maksymalnej do 35.000 litrów, w okresie trwania umowy, do budynku komunalnego położonego w Osuchowie przy ul. Piekarskiej 2 gm. Mszczonów.

    - Koszty dostawy ponosi wykonawca.

    - Ilość litrów może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne prawo roszczeniowe. Ostateczna ilość będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

    - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie dwóch dni roboczych, od każdorazowego zgłoszenia zapotrzebowania przez uprawnione osoby.

    Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w pompę i legalizowane urządzenia pomiarowe.

    - Przy realizacji każdej dostawy Dostawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty stwierdzające jakość oferowanego produktu (jak np. atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, orzeczenia laboratoryjne)

    Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w siwz

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom lekkiego oleju opałowego, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy).

    3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują min. 1 pojazdem do realizacji dostaw oleju opałowego wraz z legalizacją odmierzacza paliw i możliwością dokonywania wydruku pomiaru ilości oraz min. 2 osobami z odpowiednimi kwalifikacjami, przeszkoleniem ADR.

    4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

    W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.

    Spełnianie warunków :

    Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

    Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

    I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.

    2. Koncesja na obrót paliwami ważną na dzień składania ofert wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

    3. Wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom lekkiego oleju opałowego, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.

    4. Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia (tj. prawo jazdy kat. C, świadectwo kwalifikacji, zaświadczenie ADR z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)

    5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.

    Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach