Przetargi.pl
„Dostawa oleju opałowego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka na lata 2021-2022”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 87 90 , fax. 29 741 87 14
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 87 90, fax. 29 741 87 14
    REGON: 55066809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa oleju opałowego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka na lata 2021-2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 190 m3 oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków: a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Somiance, Somianka 24B, 07-203 Somianka; b) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. gen. bryg. pil. Stanisława Skalskiego w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17, 07-206 Somianka; c) Samorządowe Przedszkole w Woli Mystkowskiej z siedzibą w Nowych Wypychach, Nowe Wypychy 14a, 07 – 206 Somianka; d) Urząd Gminy Somianka, Somianka – Parcele 16b, 07 – 203 Somianka; e) Ośrodek Zdrowia w Somiance, Somianka-Parcele 25b, 07 – 203 Somianka; f) Oczyszczalnia Ścieków Somianka, Somianka – Parcele 13a, 07-203 Somianka. 2) Olej opałowy lekki gatunku L-1 powinien spełniać wymogi określone polską normą PN-C-96024:2011 oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 2008). 3) Zamawiana łączna ilość oleju stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia (o 30 %) lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego określonego w SIWZ w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 4) Dostawa oleju powinna być realizowana tylko cysternami posiadającymi zalegalizowane układy do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą aktualne świadectwo jakości potwierdzające, że dostarczony olej spełnia wymagane normą parametry oraz aktualną legalizację przepływomierza w jednostkach miary m3 zamontowanego na samochodzie świadczącym dostawę potwierdzoną przez Urząd Miar. 6) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie rejestracji kompletnego zgłoszenia przewozu towaru rozpoczynającego się na terytorium Polski i nadanie numeru referencyjnego - podmiot wysyłający z danymi przewoźnika (transport drogowy i kolejowy) wraz zakończeniem dostawy oleju. 7) W razie stwierdzenia wad dotyczących jakości dostarczonego oleju, zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 5 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozpatrzeniu. 8) Uznanie reklamacji dotyczącej jakości oleju następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usuniecie wadliwej dostawy w terminie 3 dni od daty uznania reklamacji. 9) Dostawa oleju będzie się odbywała na podstawie każdorazowego zgłoszenia telefonicznego, pisemnego, faksem lub e-mailem przez Zamawiającego i będzie realizowana wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy. 10) Odbiór oleju odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 11) Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny. Dostawy odbywać się będą w godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza realizację dostawy w soboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach