Przetargi.pl
"Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2017”

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07203 Somianka, Somianka - Parcele
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 418 790 , fax. 297 418 714
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele
    07203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 297 418 790, fax. 297 418 714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka w roku 2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 95.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków: 1. Zespół Szkół w Somiance 2. Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej 3. Niepubliczne przedszkole „Słoneczko” z filią w Nowych Wypychach. 4. Urząd Gminy Somianka 5. Ośrodek Zdrowia w Somiance 6. Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej 7. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 1) Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024 2) Dostawa oleju powinna być realizowana tylko cysternami posiadającymi zalegalizowane liczniki przepływu. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą świadectwo jakości potwierdzające, że dostarczony olej spełnia wymagane normą parametry. 4) W razie stwierdzenia wad dotyczących jakości dostarczonego oleju, zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemna reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozpatrzeniu. 5) Uznanie reklamacji dotyczącej jakości oleju następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usuniecie wadliwej dostawy w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji. 6) Dostawa oleju będzie się odbywała na podstawie cyklicznych zgłoszeń telefonicznych, e-mailowych lub faksowych Zamawiającego i będzie realizowana wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy 7) Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia nie może być dłuższy niż 24 godziny. Dostawy odbywać się będą w godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza realizację dostawy w soboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach