Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do 3 niezależnych kotłowni położonych na terenie gminy Sobienie Jeziory

Urząd Gminy Sobienie Jeziory ogłasza przetarg

  • Adres: 08-443 Sobienie Jeziory, ul. Garwolińska 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6858090 , fax. 025 6858092
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sobienie Jeziory
    ul. Garwolińska 16 16
    08-443 Sobienie Jeziory, woj. mazowieckie
    tel. 025 6858090, fax. 025 6858092
    REGON: 00054442100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do 3 niezależnych kotłowni położonych na terenie gminy Sobienie Jeziory
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, w ilości szacunkowej ok. 100.000 litrów, dla 3 niezależnych kotłowni znajdujących się na terenie Gminy Sobienie Jeziory tj.: przy Zespole Szkół w Sobieniach Jeziorach, ul. Garwolińska 14, przy Szkole Podstawowej w Siedzowie, przy Urzędzie Gminy w Sobieniach Jeziorach, ul. Garwolińska 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia opisanych w art.24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy podpisać zał. nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, 4) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowę tej spółki, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz dostaw zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich 3 lat, o porównywalnym zakresie do zamawianej dostawy ( mile widziane referencje w ilości max. 5 szt.), 9) dokument potwierdzający cenę hurtową paliwa obowiązującą w dniu określonym na formularzu ofertowym, wydany przez producenta (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 10) certyfikat jakościowy oferowanego oleju opałowego (świadectwo jakości), potwierdzający spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego, 11) wykaz osób upoważnionych do reprezentowania firmy (tylko w przypadku braku podpisu właściciela lub osoby uprawnionej do reprezentowania firmy w obrocie prawnym)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobienie_jeziory.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach