Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju opałowego dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku. Szacowana liczba oleju opałowego w okresie trwania umowy to 35000 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 1.3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. (Załącznik nr 2 do SIWZ), 1.4. Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 3 do SIWZ), 1.5.Wykaz minimum 3 zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż iloczyn ceny brutto za 1 litr i szacowanej liczby litrów przewidzianych przez zamawiającego w okresie realizacji (tj. 35000 l), z podaniem wartości i terminów (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi przedmiot dostaw, wartość dostaw i termin oraz, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. 1.6. Wykaz sprzętu przewidywanego do wykonywania zamówienia (co najmniej 2 pojazdy przystosowane do przewozu i tankowania oleju opałowego) (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju opałowego do obiektów gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2016-07-20 - Dostawy oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów będących w administrowaniu gminy Inowrocław w sezonie 2016-2017
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa 150 m3 oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju opałowego i napędowego do magazynów paliw Centrum Onkologii
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Cyprianka, zakup etyliny, oleju napędowego dla Urzędu Gminy Fabianki, OSP, Policji , Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach oraz Gminnego Zespołu Oświaty i Szkół z terenu gminy Fabianki
Dodano: 2016-03-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę lekkiego oleju opałowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu..
Dodano: 2016-02-29 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy - mieszczących się w Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku.
Dodano: 2016-02-22