Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Ujazd na rok 2013-2014

Gminny Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Mickiewicza 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4637083 , fax. 0-77 4637083
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty
    ul. Mickiewicza 3 3
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4637083, fax. 0-77 4637083
    REGON: 00118330400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Ujazd na rok 2013-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w tym transport i rozładunek) oleju opałowego w latach 2013-2014 w szacunkowej ilości 200.000 tys. litrów do grzewczego pieca olejowego do: 1. Publicznej Szkoły Podstawowej w Ujeździe ul. Strzelecka 6 2. Publicznej Szkoły Podstawowej w Ujeździe Filia w Starym Ujeździe ul. Szkolna 3. 3. Publicznej Szkoły Podstawowej w Olszowej ul. Szkolna 7. 4. Publicznej Szkole Podstawowej w Jaryszowie ul. Stawowa 1. 5. Publicznego Przedszkola Ujazd oddział zamiejscowy w Balcarzowicach ul. 1 Maja 12. 6. Publicznego Przedszkola Ujazd oddział zamiejscowy w Jaryszowie ul. Strzelecka 15. Poszczególne dostawy w ilości od 1000 do 10.000 litrów będą realizowane według zamówienia składanego elektronicznie, telefonicznie lub faxem. Ostateczne rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie faktycznego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zakupu mniejszej ilości oleju opałowego. Ewentualne zmiany ilościowe mogą być uzależnione od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczeni odszkodowawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach