Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla KM PSP w Nowym Sączu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Tadeusza Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4435191 , fax. 018 4490750
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
    ul. Tadeusza Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4435191, fax. 018 4490750
    REGON: 49189890500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla KM PSP w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywną dostawę transportem Dostawcy oleju opałowego lekkiego dla Komendy Miejskiej PSP, do zbiornika kotłowni olejowej JRG PSP Nr 1 w Nowym Sączu ul. Grybowska 4, w okresie od 15 stycznia do 30 czerwca 2012 roku. Razem dostawa oleju opałowego w okresie od 15 stycznia do 30 czerwca 2012 r. obejmie ok. 20 000 litrów. Rzeczywista ilość zamawianego w okresie od 15 stycznia do 30 czerwca 2012 r. oleju opałowego będzie zależna od faktycznych potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp-nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach