Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.

Gmina Drzycim ogłasza przetarg

  • Adres: 86-140 Drzycim, ul. Podgórna 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3317079 w. 27 , fax. 0-52 3317079 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drzycim
    ul. Podgórna 10 10
    86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3317079 w. 27, fax. 0-52 3317079 w. 33
    REGON: 09235100900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego, w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010r., dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim:Urząd Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10 - 18,5 tys. litrów, budynek komunalny - Gminna Biblioteka Publiczna w Drzycimiu ul. Młyńska 10 -9,5 tys. litrów. 2. Wymagane parametry oleju opałowego: a)wartość energetyczna nie mniejsza od 42,6 kJ/kg b)gęstość w temperaturze 15 st. C. nie wyższa niż 0,860 g/ml c)zawartość siarki nie mniejsza od 0,043 m/m. 3. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia budynku z eksploatacji (np. remont). 4. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia transportem zorganizowanym przez siebie i na koszt własny. 5. Dostarczenie oleju opałowego winno nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez osobę działającą w imieniu Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości i ilości dostarczanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawców wniesiena wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: (a)Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (upzp) (b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp . (c)Spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: (1)każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu oraz SIWZ; (2)zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; (3)z których choćby jeden podlega wykluczeniu, Zamawiający wykluczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (4)K A Ż D Y z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty, określone w SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców: (1) wypełniony Formularz Ofertowy, (2) dokumenty i oświadczenia: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz umowę spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzając, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Koncesja zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, to jest koncesja na dystrybucję i obrót paliwami. e) Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp f) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp g) Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania. h) Zaaprobowany projekt umowy. i) Badanie laboratoryjne składu oleju opałowego lub świadectwo jakości oleju opałowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach