Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.

Gmina Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 762 77 00, , fax. 89 762 12 93
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bartoszyce
    Plac Zwycięstwa 2
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 762 77 00, , fax. 89 762 12 93
    REGON: 51074292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Zamawiający przewiduje dostawę w zamówieniu podstawowym 68 964 litrów oleju opałowego grzewczego w 2021 roku dla poniższych jednostek organizacyjnych: 1. Ośrodek Zdrowia w miejscowości Łabędnik w ilości 3200 l, 2. Ośrodek Zdrowia w miejscowości Galiny w ilości 4800 l, 3. Szkoła Podstawowa im. Lesników Polskich w Galinach w ilości 17000 l, 4. Szkoła Podstawowa w Kinkajmach w ilości 25288 l, 5. Szkoła Podstawowa w Wojciechach 66 w ilości 18676 l. Wskazane w ust. 1 ilości oleju opałowego, które zostały określone w SIWZ oraz załącznikach są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) i mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, z związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu oleju opałowego w ilości stosownie do potrzeb. Zakupiona mniejsza ilość oleju opałowego w czasie obowiązywania umowy nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do zapłaty za niewykorzystaną przez Zamawiającego jego ilość, określoną powyżej. Olej opałowy będący przedmiotem dostawy, musi spełniać następujące parametry:  lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s  wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg  zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy, przekazany w formie faksu, drogą elektroniczną, pisemnie lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej opałowy do Ośrodka Zdrowia w miejscowości Galiny oraz Ośrodka Zdrowia w Łabędniku autocysterną z odmierzaczem paliwa z możliwością dostarczenia jednorazowo do 2000 litrów, a w przypadku Szkół Podstawowych jednorazowo od 2000 do 4000 litrów, na podstawie zlecenia zamówienia w terminie dwudniowym od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku niewykonania dostawy oleju opałowego w terminie określonym powyżej Zamawiający, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do dostarczenia przedmiotu dostawy w terminie jednego dnia roboczego, zastrzega sobie prawo zakupu oleju opałowego u innego dostawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku dostarczenia nieodpowiedniej ilości oleju opałowego niż zamówiona przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest, na swój koszt i ryzyko, uzupełnić braki w terminie do 24 godzin od terminu pierwotnej dostawy. Nieuzupełnienie braków w wyznaczonym terminie będzie traktowane jako nieterminowa realizacja dostawy. Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę . Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy. Zamawiający biorąc pod uwagę możliwość wykorzystania zamówienia podstawowego przed upływem terminu realizacji umowy przewiduje prawo opcji, określając zwiększenie zamówienia podstawowego do realizacji w terminie zawartej umowy o ilości: 1. Ośrodek Zdrowia w miejscowości Łabędnik w ilości 1280 l, 2. Ośrodek Zdrowia w miejscowości Galiny w ilości 4800 l, 3. Szkoła Podstawowa im. Lesników Polskich w Galinach w ilości 6800 l, 4. Szkoła Podstawowa w Kinkajmach w ilości 10116 l, 5. Szkoła Podstawowa w Wojciechach 66 w ilości 7471 l. Kody Wspólnego Słownika Zamówienia 09135100-5 Olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku: Millennium SA nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacją: "WADIUM–Olej opałowy" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬ wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: szczegółowy opis – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności, o której mowa w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zmianami), tj. w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Niniejszy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami wyżej wymienionej ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowo-cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SIWZ 6. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty wymienione w pkt VII.1 składane są wspólnie. 4) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o których mowa w pkt. VII.2 pkkt 1 dotyczą każdego z wykonawców osobno. Natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt 2) VII.3., składane są przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach