Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla DPS w Czarnem

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Zamkowa 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8332062 lub 8332061 , fax. 59 8332879
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Zamkowa 19 19
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 8332062 lub 8332061, fax. 59 8332879
    REGON: 00029356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla DPS w Czarnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Sukcesywne dostawy oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Czarnem w ilości 190.000 litrów do Domu Pomocy Społecznej w Czarnem , 77-330 Czarne ul. Zamkowa 19. 3.2. Olej opałowy o parametrach: Gatunek oleju opałowego lekki Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 [MJ/kg] Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej , max 0,3 % [m/m] Pozostałość po spopieleniu , max 0,01 % [m/m] Zawartość siarki max nie więcej niż 0,20 % [m/m] Zawartość wody nie większa niż 200 [mg/kg] Gęstość w 15 0 C max 0,860 [g/cm3] 3.3. Tankowanie obejmuje 11 zbiorników po 1600 litrów każdy. 3.5. Minimalna jednorazowa dostawa 5000 litrów. 3.6. Zamawiający informuje, że przy zakupach będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podana ilość stanowi wielkość maksymalną, natomiast gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia, która zostanie zakupiona to 50% ilości przedmiotu umowy. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. przekształceń organizacyjnych, przekształceń sieci, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych zakupów. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatczluchowski.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach