Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 236 02 00 , fax. 024 235 33 33
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
ul. Przemysłowa 1 1
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 236 02 00, fax. 024 235 33 33
REGON: 61094624500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspgostynin.binp.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego (CPV 09.13.51.00-5) oraz oleju napędowego (CPV 09.13.41.00-8) dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostaw lekkiego oleju opałowego ( CPV 09.13.51.00-5), w łącznej ilości 25000 litrów oraz oleju napędowego ( CPV 09.13.41.00-8) w łącznej ilości 10000 litrów. Paliwa muszą spełniać obowiązujące standardy jakościowe wg obowiązujących przepisów w tym zakresie. Do każdej dostawy załączony zostanie dokument potwierdzający ilość i jakość dostarczonego paliwa, świadectwo jakości (w języku polskim) wydane przez podmiot uprawniony (producent - rafineria / dostawca). Dostawy będą polegać na dostarczaniu do siedziby kupującego transportem sprzedającego wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do opróżniania cysterny, części zamówienia po telefonicznym zawiadomieniu przez kupującego o potrzebie dostarczenia danego paliwa o powszechnie obowiązujących standardach jakościowych. Dostawy będą realizowane według potrzeb zamawiającego, do czasu wykorzystania limitu określonego w przetargu przez okres jednego roku od daty podpisania umowy, pomimo nie wykorzystania limitu określonego tym przetargiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych dostaw, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i ludzkim zdolnym do wykonania dostaw, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie dostaw, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Dostawcy, w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków, winien przedstawić: a) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2, b) aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne, za aktualne będzie uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według kryterium (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna zawierać: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 b)aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenia z ZUS o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu składania ofert. 2.Przygotowanie ofert: a)każda strona oferty winna być ponumerowana kolejno następującymi po sobie numerami, b)załączniki do oferty winny być takiej samej treści jak określone w SIWZ, c)oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentowania wykonawcy (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienia wynikają z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), d)w przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy niniejsze poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu, e) oferta winna być sporządzona w języku polskim, f) wykonawca złożyć może tylko jedną ofertę, g)zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej, h)zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej, i)koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgostynin.binp.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i szkół na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY BEMOWO DO OBIEKTU HALI SPORTOWEJ PRZY UL. OBROŃCÓW TOBRUKU 40 W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oleju opałowego do Inspektoratów ZUS w Sokółce i Siemiatyczach
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa oleju opałowego do celów grzewczych
Dodano: 2016-07-25 - Zakup wraz z dostawą oleju opałowego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości do 220 tys. litrów do celów grzewczych w okresie od października 2016 roku do 15 października 2017 roku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY BEMOWO DO OBIEKTU HALI SPORTOWEJ PRZY UL.OBROŃCÓW TOBRUKU 40 W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-01