Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego (CPV 09.13.51.00-5) oraz oleju napędowego (CPV 09.13.41.00-8) dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 236 02 00 , fax. 024 235 33 33
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
    ul. Przemysłowa 1 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 236 02 00, fax. 024 235 33 33
    REGON: 61094624500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspgostynin.binp.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego (CPV 09.13.51.00-5) oraz oleju napędowego (CPV 09.13.41.00-8) dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dostaw lekkiego oleju opałowego ( CPV 09.13.51.00-5), w łącznej ilości 25000 litrów oraz oleju napędowego ( CPV 09.13.41.00-8) w łącznej ilości 10000 litrów. Paliwa muszą spełniać obowiązujące standardy jakościowe wg obowiązujących przepisów w tym zakresie. Do każdej dostawy załączony zostanie dokument potwierdzający ilość i jakość dostarczonego paliwa, świadectwo jakości (w języku polskim) wydane przez podmiot uprawniony (producent - rafineria / dostawca). Dostawy będą polegać na dostarczaniu do siedziby kupującego transportem sprzedającego wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do opróżniania cysterny, części zamówienia po telefonicznym zawiadomieniu przez kupującego o potrzebie dostarczenia danego paliwa o powszechnie obowiązujących standardach jakościowych. Dostawy będą realizowane według potrzeb zamawiającego, do czasu wykorzystania limitu określonego w przetargu przez okres jednego roku od daty podpisania umowy, pomimo nie wykorzystania limitu określonego tym przetargiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych dostaw, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i ludzkim zdolnym do wykonania dostaw, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie dostaw, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Dostawcy, w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków, winien przedstawić: a) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2, b) aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne, za aktualne będzie uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według kryterium (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna zawierać: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 b)aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenia z ZUS o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu składania ofert. 2.Przygotowanie ofert: a)każda strona oferty winna być ponumerowana kolejno następującymi po sobie numerami, b)załączniki do oferty winny być takiej samej treści jak określone w SIWZ, c)oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentowania wykonawcy (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienia wynikają z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), d)w przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy niniejsze poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu, e) oferta winna być sporządzona w języku polskim, f) wykonawca złożyć może tylko jedną ofertę, g)zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej, h)zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej, i)koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgostynin.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach