Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO - PAKIET III

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 814 123 , fax. 322 814 123
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Dworcowa 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 814 123, fax. 322 814 123
    REGON: 27783694000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO - PAKIET III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pakiet III obejmuje dostawę oleju opałowego w okresie: od daty zawarcia umowy 30.06.2020 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w tym transport + rozładunek) oleju opałowego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w ilości do 43 000 litrów tj.: a) do 31.12.2019 r. - do 18 400 litrów b) styczeń – czerwiec 2020 r. - do 24 600 litrów 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji oraz 12 miesięcznej rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu dostawy. 4. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 24 h od momentu (godziny) złożenia zapotrzebowania. 5. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 6. Dostawy będą realizowane w terminie oraz godzinach wskazanych w zapotrzebowaniu przesłanym przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania. 7. Rodzaj oleju: lekki olej opałowy zgodnie z Polską Normą PN-C 96024, spełniający co najmniej następujące wymagania: 7.1 Gęstość w 15 ºC max. 0,860 g/m3\ 7.2 Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg\ 7.3 Temperatura zapłonu min. 56 ºC 7.4 Lepkość kinetyczna w 20 ºC max. 6,00 mm2/s 7.5 Skład frakcyjny: - do 250 ºC destyluje max. 65% (V/V) - do 350 ºC destyluje min. 85% (V/V) 7.6 Temperatura płynięcia max. -20 ºC 7.7 Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości descylacyjnej max. 0,3% (m/m) 7.8 Zawartość siarki max. 0,1% (m/m) 7.9 Zawartość wody max. 200mg/kg 7.10 Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg 7.11 Pozostałość po spopieleniu max 0,01% (m/m) 8. Wymagania w zakresie dostarczanego oleju opałowego: 8.1 Do każdej dostawy oleju Wykonawca winien dołączyć świadectwo jakości producenta wraz z dokumentami WZ. 8.2 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. świadectwa jakości producenta przy dostawie skutkować będzie odmową przyjęcia oleju opałowego i naliczaniem kar umownych zgodnie z §7 umowy, jeżeli dostawa oleju o potwierdzonej jakości nie nastąpi w terminie określonym w §2 ust. 5 umowy. 8.3 Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w pompę. 8.4 Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje Zamawiający wynosi 6 000 litrów, czyli 4 zbiorniki po 1 500 litrów każdy. 8.5 Dostawa oleju obejmuje koszty zakupu, transportu i wyładunku. 8.6 Przyjęcie ilościowe oleju opałowego odbywać się będzie na podstawie zalegalizowanego układu pomiarowego w samochodzie – cysternie, według wskazań ilości w temp. rzeczywistej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości oleju opałowego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z następującą zasadą: cena 1 000 l oleju wyliczona zostanie w oparciu o aktualną cenę hurtową producenta oleju opałowego lekkiego w dniu dostawy powiększona o marżę/pomniejszona o upust* Wykonawcy podany w ofercie (poz. nr 2 / 3* tabeli oferty) i powiększona o stawkę podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: 2) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6 do SIWZ 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach