Dom Pomocy Społecznej w Toporowie ogłasza przetarg
- Adres: 66-220 Łagów, Toporów ul. Świerczewskiego 17
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3411076, 3411085 , fax. 0-68 3411081
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Toporowie
Toporów ul. Świerczewskiego 17 17
66-220 Łagów, woj. lubuskie
tel. 0-68 3411076, 3411085, fax. 0-68 3411081
REGON: 97000345000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego - lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Toporowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są okresowe dostawy własnym transportem Wykonawcy oleju opałowego, lekkiego do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Toporowie w 2010 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r. poz. 177. -
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące dokumenty: - aktualny wyciąg z własciwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenia oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - ważną koncesję, - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenia społeczne lub zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, datowane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oferta cenowa wg załącznika nr 1 - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika 2 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy dostaw o podobnym charakterze wg załącznika nr 3, - podpisany projekt umowy wg wzoru załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/PN/6/2016
Dodano: 2016-04-11 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-24 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Wschowa - II postępowanie
Dodano: 2016-01-26 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Wschowa
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Wymiarki
Dodano: 2015-11-25 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY DOBIEGNIEW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY DOBIEGNIEW W OKRESIE od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa energii elektrycznej dla Gozdnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.w Gozdnicy w okresie 01.01.2016 - 31.12.2017 do obiektów należących do Spółki
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r
Dodano: 2015-10-23 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJYNCH GMINY SZPROTAWA
Dodano: 2015-08-28