Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do kotłowni przy ZSP w Siennie

Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Szkolna 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3786083 , fax. 048 3786028
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych
    ul. Szkolna 41 41
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 048 3786083, fax. 048 3786028
    REGON: 00023443600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsienno.witrynaszkolna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do kotłowni przy ZSP w Siennie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 150 000 l. ,do kotłowni przy ZSP w Siennie ul.. Szkolna 41 , o parametrach spełniających minimalne wymagania: a./ wartość opałowa -42,6 MJ/kg b./Gęstość w temp.15?C -max.860 c./ zawartość siarki - max. 0,2% m/m/, d./ temperatura zapłonu - min.56?C, e./ zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, f./ pozostałe wymagania zgodnie z normą PN -C-96024 :2001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 110000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspsienno.witrynaszkolna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach