Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342539, 8343461 - 463 , fax. 059 8342539
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342539, 8343461 - 463, fax. 059 8342539
    REGON: 77125741400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka jednostki org. Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości 84.000 litrów dla Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Człuchowie ul. Koszalińska 3, 77-300 Człuchów . Dostawy w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego a termin płatności w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 09135100-5 olej opałowy Olej opałowy o parametrach: Gatunek oleju opałowego lekki Wartość opałowa min. 42,6 [Mj/kg] Pozostałość po koksowaniu max 0,03 % [m/m] Pozostałość po spopieleniu max 0,005 % [m/m] Zawartość siarki max 0,20 % [m/m] Zawartość wody max 100 [mg/kg] Gęstość w 15 0 C max 0,860 [g/cm3] Miejsce realizacji dostaw: filia w Czarnem, 77-330 Czarne ul. Leśna 1 tel. 059 8412276
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.1.2 koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 1.2.1 dysponują potencjałem technicznym (min. 1 pojazdem do realizacji dostaw oleju opałowego wraz z legalizacją odmierzacza paliw i możliwością dokonywania wydruku pomiaru ilości) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (min. 2 osoby z odpowiednim prawem jazdy, świadectwem kwalifikacji, przeszkoleniem ADR, uprawnieniami do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych materiałów niebezpiecznych kl. 3 wg ADR); 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3.1 polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000 zł 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 2 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji, zaświadczenie ADR z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi w zakresie urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych). 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał. Nr 3 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. Nr 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty dodatkowe: 1) Certyfikat jakości (świadectwo analizy chemicznej) ostatniej dostawy proponowanego oleju opałowego 2) Świadectwo legalizacji odmierzacza paliw pojazdów, które będą realizować zamówienie. 3) Potwierdzenie możliwości wydruku pomiaru z dokonanej dostawy. 4) Wydruk ze strony internetowej cen oleju opałowego u producenta. UWAGA !!! Przy każdej dostawie oleju opałowego wymagany będzie certyfikat jakości (świadectwo analizy chemicznej) - aktualne badania laboratoryjne pod kątem wartości wymaganych od oleju opałowego oraz aktualne świadectwo legalizacji odmierzacza paliw wraz z wydrukiem pomiaru z dokonanej dostawy u danego Zamawiającego. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl zakładka jedn. org. Zakład Wdrożń i Usług Technicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach