Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Inowrocławska 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3518520 , fax. 52 3518520
  • Data zamieszczenia: 2010-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o.
    ul. Inowrocławska 14 14
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3518520, fax. 52 3518520
    REGON: 09005213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugpakosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy w kapitale zakładowym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego w ilości ok. 25 000 litrów dla kotłowni w Szkole Podstawowej w Kościelcu w gminie Pakość, na sezon grzewczy 2010/2011. Koszt transportu oraz tankowania 5 zbiorników o poj. 1 m3 każdy, Dostawca wliczy w cenę oleju. W związku z ograniczoną możliwością magazynowania Zamawiający przewiduje 5 terminów dostaw. Poszczególne dostawy będą realizowane przez Dostawcę po telefonicznym oraz kasowym zgłoszeniu zapotrzebowania na olej opałowy przez Zamawiającego. Każda dostawa przedmiotu zamówienia poświadczona będzie przez Dostawcę atestem producenta. Realizacja poszczególnych zamówień nastąpi w terminie do 8 godzin od chwili ich złożenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pugpakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach