Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2880414 , fax. 054 2880414
  • Data zamieszczenia: 2010-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6 6
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2880414, fax. 054 2880414
    REGON: 34057205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną dopowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości 35 000 litrów odpowiadającego wymaganiom wg normy PN-EN 590:2002. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i tankowanie oleju napędowego bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych, będących na wyposażeniu Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie. 3. Paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz.1441). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, czyli zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupionego paliwa +/- 20%. 5. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego we wskazanych przez Wykonawcę, stacjach paliw upoważnionych do bezgotówkowego wydawania paliwa (stacje paliw otwarte 24 h/na dobę przez 7 dni w tygodniu). 6. Stacje paliw na których będą odbywać się tankowania pojazdów winny być oddalone od Szpitala Lipno Sp. z o.o. ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno o maksimum 5 km. 7. W ramach realizacji zamówienia Wykonawcy muszą dostarczyć Zamawiającemu 6 kart identyfikacyjnych. Karta musi zawierać następujące informacje: - Nazwę Zamawiającego, - Nr rej. pojazdu, - Nr karty. 8. Termin przekazania kart - w ciągu 7 dni od podpisania umowy. W czasie trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca przekaże dodatkowo Zamawiającemu nieodpłatnie dodatkowe karty dla samochodów nabytych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. W przypadku zagubienia przez Zamawiającego karty upoważniającej do tankowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieodpłatnie duplikat karty (raz w okresie trwania umowy dotyczy każdej karty). W przypadku utraty duplikatu karty Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wydanie nowej karty nie więcej niż koszt jej wydruku. Przekazanie odbędzie się protokolarnie. 9. Tankowanie paliwa odbywało się będzie na podstawie kart identyfikacyjnych przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę: - karty (magnetyczne) na poszczególne samochody na numer rejestracyjny (tankowanie wyłącznie do zbiornika pojazdu). 10. Osoba nadzorująca tankowanie (ze strony Wykonawcy) dokona wpisu pobranego paliwa oraz potwierdzi to podpisem w odpowiednich rubrykach karty drogowej pojazdu Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę z wykazem osób i pojazdów uprawnionych do tankowania. 11. Podstawą zatankowania pojazdu jest jednoczesne okazanie przez kierowcę karty identyfikacyjnej na dany pojazd oraz dowód rejestracyjny danego pojazdu. 12. Faktury miesięczne na podstawie zliczenia kosztów ze wszystkich kart. Dodatkowo musi być załączony wykaz każdego pojazdu do faktury z informacja o dacie i godz. tankowania, oraz ilości zatankowanego paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach