Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81-364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego wraz z najmem zbiorników na potrzeby ZDiZ w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz z najmem zbiorników na potrzeby ZDiZ w Gdyni, obejmująca: a) sukcesywną dostawę oleju napędowego (spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r., poz.1680), w planowanej ilości ON 100 000 dm³, b) udostępnienie, w formie najmu na okres trwania umowy, dwóch zbiorników dwupłaszczowych o poj. 5 000 dm³ każdy, spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. Nr 113, poz. 1211 z późn. zm.) wraz z układem dystrybucyjnym do bezobsługowego poboru oleju napędowego identyfikującego niezależnie pojazdy samochodowe, maszyny i urządzenia oraz kierowców, służące do wewnętrznego tankowania pojazdów Zamawiającego, olejem napędowym, c) posadowienie zbiorników – na terenie bazy Południowej Letniego i Zimowego Utrzymania Dróg przy ul. Starochwaszczyńskiej w Gdyni i na terenie bazy Północnej Letniego i Zimowego Utrzymania Dróg przy ul. Północnej 8B w Gdyni. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik A do siwz, b) Formularz cenowy - załącznik B do siwz, c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. 4.1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Konto bankowe: PKO BP Oddział 14 w Gdyni PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227 w treści przelewu: Wadium do przetargu – EZP.271.96.2020 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego 4.2) w kasie Zarządu Dróg i Zieleni, 81-310 Gdynia, ul. Białostocka 3, I piętro - w godzinach od 8.00 do 15.00 lub wraz z Ofertą, w kopercie, o której mowa w pkt 2.5 rozdziału 12: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 5. W przypadku gwarancji bankowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Prawo bankowe. 6. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni). 8. Złożone poręczenie/gwarancja musi: a) zawierać termin obowiązywania gwarancji/poręczenia b) zawierać informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni, dotyczące przetargu nr EZP.271.96.2020. 9. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 10. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 11. Kopię dowodu wniesienia wadium (pkt 4 ppkt 4.1) zaleca się dołączyć do oferty. 12. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w tej samej formie, w jakiej zostało wniesione. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji i poręczeń, zwrot wadium nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Zamawiającego o zwolnieniu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żąda posiadania takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 poz. 755 ze zm.). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY: a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Formularz cenowy, wg wzoru, stanowiącego załącznik B do siwz. c) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. e) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
Dodano: 2024-04-19 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Gminy Ustka
Dodano: 2024-02-20 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni w roku 2024
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ABRUKO Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni w roku 2024
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa oleju napędowego w 2024r
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa paliwa do pojazdów zamawiającego
Dodano: 2023-11-09