Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warcie ogłasza przetarg
- Adres: 98-290 Warta, ul. Garncarska 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-43 829 41 69 , fax. 0-43 829 41 77
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warcie
ul. Garncarska 18 18
98-290 Warta, woj. łódzkie
tel. 0-43 829 41 69, fax. 0-43 829 41 77
REGON: 00112849800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa oleju napędowego w ilości 70000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 Pb w ilości 2000 litrów do samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa oleju napędowego w ilości 70000 litrów, benzyny bezołowiowej 95 Pb w ilości 2000 litrów do samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM. 2. Lokalizacja stacji dostarczającej paliwa ma znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 3. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach europejskich. 4. Dostawa odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego na zasadzie tankowania bezpośredniego do zbiorników paliwa pojazdów, których wykaz dostarczy Zamawiający. 5. Fakturowanie za pobrane paliwo będzie następowało dwa razy w miesiącu. Faktury będą wypłacane przelewem w terminie 21 dni od daty ich wystawienia na konto wskazane przez Wykonawcę. 6. Cena paliwa brutto ma być podana na fakturze wraz z stałym upustem. 7. Zaoferowana cena może ulec zmianie (wzrost - obniżka) w przypadku obniżki lub wzrostu cen rynkowych. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy. (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gimwarta.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego.
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-21
Olej napędowy 2016/2018
Dodano: 2016-05-27- Sukcesywne dostawy oleju napędowego - Przetarg II
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz. 1-2: część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000l część 2 : sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000l.
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Kodrąb
Dodano: 2016-04-15 - Zakup paliwa i akcesoriów paliwowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego oraz bezpośrednim zatankowaniem oleju napędowego do sprzętów transportowych i budowlanych oraz kanistrów, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym
Dodano: 2016-03-21