Gmina Nowe Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 09-120 Nowe Miasto, ul. Apteczna 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6614119, 6614069 , fax. 022 6614456
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto
ul. Apteczna 8 8
09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie
tel. 023 6614119, 6614069, fax. 022 6614456
REGON: 13037828400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipnowemiasto.win.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa - sprzedaż oleju napędowego w 2010 roku dla potrzeb Urzędu Gminy w Nowym Mieście i jednostek podległych. Szacunkowa ilość oleju - około 20 000 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 2000 złotych. / słownie: dwa tysiące złotych /
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII. Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - koncesja na obrót paliwami ciekłymi 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty a/ aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ koncesja , zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także potwierdzenia sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jak również o nie podleganiu wykluczeniu Wykonawca przedłoży: a/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru- załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipnowemiasto.win.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- HURTOWA DOSTAWA 70 000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W NADARZYNIE, UL. GRANICZNA 4
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw silnikowych do pojazdów będących własnością Gminy Grudusk na rok 2016.
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa paliw silnikowych do pojazdów będących własnością Gminy Grudusk na rok 2015.
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Grupy Remontowej w Karczewie w 2015 roku
Dodano: 2014-12-08 - Dostawa-sprzedaż oleju napędowego w 2015 roku
Dodano: 2014-11-24 - Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w 2014 roku
Dodano: 2014-06-18 - Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk w 2014 roku
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa paliwa do ZGKiM Nasielsk
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa paliw silnikowych do pojazdów będących własnością Gminy Grudusk na rok 2014.
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa paliw dla pojazdów i urządzeń Grupy Remontowej w Karczewie w 2014 roku
Dodano: 2013-12-09