Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w 2014 roku dla Nadleśnictwa Spała

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7257050 , fax. 44 7257052
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. 44 7257050, fax. 44 7257052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa-Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w 2014 roku dla Nadleśnictwa Spała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego w 2014 roku dla Nadleśnictwa Spała. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09134100-8 (olej napędowy). - roczna wielkość dostawy - 9000 l 09135100-5 (olej opałowy). - roczna wielkość dostawy - 22000 l Parametry w/w paliw powinny być zgodne z Polskimi Normami, tj.: Dla oleju napędowego wg normy PN- EN 590:2009 Dla oleju opałowego wg normy PN - C-96024:2001 Olej napędowy - z możliwością tankowania na stacjach paliw w granicach gmin Inowłódz, Rzeczyca i Tomaszów Maz. Zamawiający gwarantuje odbiór 70 % rocznej dostawy wykazanej w punkcie 3.1 SIWZ Sposób realizacji zamówienia regulują wzory umów, które są załącznikami nr 3 i 4 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie części Część I : a). dostawa oleju napędowego Część II: b). dostawa oleju opałowego Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na całość lub jedną z części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na mniejszy rozmiar dostaw niż jedna cała część zamówienia. Dla każdej części zamówienia dokonane zostaną odrębnie: Ocena ofert Wybór najkorzystniejszej oferty. Umowy zostaną zawarte odrębnie dla poszczególnych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach