Urząd Gminy i Miasta w Korszach ogłasza przetarg
- Adres: 11-430 Korsze, ul. Mickiewicza 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7541828 , fax. 089 7540011
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Korszach
ul. Mickiewicza 13 13
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7541828, fax. 089 7540011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego oraz etyliny dla środków transportu Urzędu Miejskiego w Korszach oraz jednostek oraganizacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego oraz etyliny dla środków transportu Urzędu Miejskiego w Korszach oraz jednostek organizacyjnych. Ilość: ON- 59 000 l ETYLINA 95 - 5350L Jakość dostarczanego paliwa musi spełniać normy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U . z dnia 31 października 2005 , Dz.U. 05.216.1825 z późn.zm). Warunkiem zamawiającego jest odległość dostawcy od siedziby zamawiającego nie większa niż 30 km. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. w/w ustawy, a więc: 2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4 Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia, w tym także posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, którego wartość odpowiada wartości niniejszego zadania. 5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 2 Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 6 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7 Koncesję na obrót paliwami 8 Polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę miń 100 000zł 9 Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 10 Pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 11 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: marża
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw silnikowych (benzyna bezołowiowa i olej napędowy) do pojazdów służbowych w Placówkach SG W-MOSG.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP).
Dodano: 2015-12-22 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW ORAZ AUTO - GAZU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-10 - Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2016 r., z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie; - ZADANIE Nr 3- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście; - ZADANIE NR 4 - dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa paliw płynnych w 2016r. - benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy w temp. referencyjnej +15o C do ogrzewania budynku
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach
Dodano: 2015-11-30 - Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa produktów paliwowych i pozapaliwowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Obwodu Drogowego w Nidzicy, Lidzbarku oraz Iławie, realizowane na podstawie ważnej w danym dniu karty drogowej skonfrontowanej z wykazem pojazdów i osób uprawnionych do odbioru produktów paliwowych i pozapaliwowych oraz raportem pracy sprzętu.
Dodano: 2015-11-10 - sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych
Dodano: 2015-05-14