Przetargi.pl
Dostawa Oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 do pojazdów OTL w miejscowości Torzym

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3823434 , fax. 68 3823435
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 3823434, fax. 68 3823435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Lasów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 do pojazdów OTL w miejscowości Torzym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa paliw płynnych na podstawie kart paliwowych lub innych dokumentów dla pojazdów samochodowych Ośrodka Transportu Leśnego w okresie do 28.02.2013 r. Usytuowanie stacji paliw w granicach Torzym lub poza granicą jednak nie dalej jak 2 km Olej napędowy - 45 000 [litry] Benzyna Pb 95 - 100 [litry] Wskazane ilości paliw są ilościami maksymalnymi do zrealizowania w okresie wskazanym Nie zrealizowanie całkowitej ilości dostaw w okresie obowiązywania umowy nie zobowiązuje Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej dostaw, i nie może wywoływać jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Do podpisania umowy upoważniony jest dyrektor Ośrodka Transportu Leśnego w Świebodzinie. 2.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne. Dostarczone paliwa muszą być zgodne z wymaganiami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 09.12.2008r (Dz. U. z 16.12.2008r. nr 221, poz.1441) oraz Polskimi Normami, a mianowicie: - benzyna bezołowiowa Pb 95 : PN - EN 228:2011 - olej napędowy :PN - EN 590+A1:2011 (odpowiedni do pory roku: letni, przejściowy, zimowy Wykonawca zapewnia dogodny wjazd i wyjazd do stacji paliw: pojazdów dwuczłonowych o długości 18,75 m , szerokości 2,55m , wysokości z ładunkiem 4 m , dopuszczalnej masy całkowitej 40 ton. Potwierdzeniem spełnienia powyższych wymagań jest oświadczenie złożone w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania realizacji i finansowania zadania. Termin i sposób wykonania przedmiotu zamówienia. Dotyczy dostawa na podstawie kart paliwowych lub innych dokumentów dla pojazdów samochodowych. 1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w okresie od podpisania umowy do 28.02.2013 r. w wskazanych przez Zamawiającego stacjach paliw Wykonawcy w miejscowości Torzym. 2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przedstawiona Wykonawcy do podpisania umowa na wykonanie zamówienia. Projekt umowy dostawy określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Rozliczenie sprzedanego Zamawiającemu paliwa odbywać się będzie na podstawie Kart paliwowych lub innych dokumentów, które będą podstawą do wzajemnych rozliczeń i wystawiania faktur VAT. 4. Forma rozliczenia wydanego Zamawiającemu paliwa opisana jest szczegółowo w projekcie umowy - załącznik nr 6. Dotyczy dostawa na podstawie kart paliwowych lub innych dokumentów dla pojazdów samochodowych. 1. Wykonawca wystawi faktury VAT bezpośrednio na Zamawiającego z wyszczególnieniem miejsca dostawy . 2. Wykonawca wystawi faktury VAT , na których należy umieścić między innymi: a) numer identyfikacji podatkowej dla Zamawiającego, b) numery rejestracyjne i inwentarzowe pojazdu, zgodnie z załączonym wzorem faktury wraz z załącznikiem - załącznik 4 do SIWZ. 3. Podany w ofercie przez Zamawiającego opust obowiązuje przez cały okres trwania umowy. 4. Faktury wystawiane będą przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego : - ustala się 7 dniowy okres rozliczenia w układzie miesiąca dla transakcji bezgotówkowych, - za datę rozliczenia uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego, - zapłata nastąpi w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze. 5. Termin płatności uważa się za zachowany, jeżeli uznanie rachunku Wykonawcy nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu płatności. 6. W razie opóźnienia w zapłacie Wykonawca może naliczyć odsetki ustawowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach