Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
    REGON: 30047861400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgk-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sukcesywną dostawę, wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej - CPV 09134100-8 – Olej napędowy - szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 47.000 litrów, - miejsce wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi bezpośrednio do zbiorników paliwa pojazdów i maszyn Zamawiającego w punkcie lub punktach sprzedaży (stacjach) paliw wykonawcy, czynnych 7 dni w tygodniu, - Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia na 47.000 litrów oleju napędowego, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) na 10.000 litrów oleju napędowego, oraz zamówienie objęte prawem opcji na 37.000 litrów oleju napędowego. - W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętych prawem opcji, - Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia 1) wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie lub normie równoważnej, 2) dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę zostanie każdorazowo potwierdzona dokumentem wystawionym w punkcie sprzedaży (stacji) paliwa Wykonawcy przekazanym do rąk pracownika kierującego pojazdem lub maszyną należącą do Zamawiającego. 3. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca umożliwi dostawę i zakup paliwa stanowiącego przedmiot zamówienia poprzez transakcje bezgotówkowe przy pomocy identyfikacyjnych kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę do pojazdów i maszyn Zamawiającego wg pisemnego wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. 2) Załadunek zbiorników paliwa pojazdów i maszyn nastąpi w obecności uprawnionego pracownika Wykonawcy. 3) Po każdorazowej czynności załadunku paliwa Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przez swojego uprawnionego pracownika czynności założenia plomby na korku wlewu paliwa do zbiornika pojazdu lub maszyny Zamawiającego. W tym celu Zamawiający dostarczy do punktu/ów sprzedaży (stacji) paliw Wykonawcy niezbędne narzędzia i materiały do wykonania czynności założenia plomb. 4) Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie w godzinach pracy punktu/ów sprzedaży (stacji) paliw Wykonawcy. 4. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. 5. Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego wystawienia faktur VAT za pobrane paliwo wraz z przedstawieniem zestawienia dostaw (tankowań). 6. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiorników pojazdów i maszyn Zamawiającego olej napędowy . 7. Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić między innymi w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego. 8. W przypadku podwyżki cen paliw płynnych na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do zmiany cen będą nowe ceny przedstawione przez Wykonawcę, opracowane na podstawie cen ogłoszonych przez producenta (zmiana może dotyczyć jedynie cen jednostkowych). Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zmianie cen, wysokość zastosowanej marży jest stała przez cały czas obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycznie (Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach