Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg
- Adres: 66-350 Bledzew, ul. Kościuszki 16
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
ul. Kościuszki 16 16
66-350 Bledzew, woj. lubuskie
tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
REGON: 00053393700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie i jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Bledzew w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oleju napędowego ( Ekodiesel lub równoważny) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie i jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w gminie Bledzew w roku 2010 w ilości do 5000 litrów jednorazowo do zbiornika na terenie bazy warsztatowej przy ul. Kościuszki 35 w Bledzewie. Koszt transportu dostawy oleju napędowego ponosi wykonawca. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz projektem umowy. Do podpisu umowy na dostawę oleju napędowego upoważniony jest Pan Ireneusz Jęchorek Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie przy kontrasygnacie Głównego Księgowego Pani Heleny Warackiej. Cena dostawy 1l oleju napędowego ustalona będzie w dniu dostawy zamówienia na podstawie ceny hurtowej producenta ogłoszonej na odpowiedniej stronie internetowej. Wykonawca zobowiązany jest do podania producenta u którego dokonuje zakupu oleju napędowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 913400007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.posiadają stosowne zezwolenia (koncesję) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku numer 1 do niniejszej siwz 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku numer 2 do niniejszej siwz, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)kopia decyzji w sprawie udzielenia zezwolenia lub koncesji w zakresie obrotu paliwami. d)kopia wyciągu z cennika producenta u którego wykonawca się zaopatruje.w olej napędowy wg. stanu na dzień 15.12.2009r. 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat wg. wzoru określonego w załączniku numer 3 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw. 6. Zaparafowany projekt umowy - załącznik numer 4 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną