Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Ryglice

GMINA RYGLICE ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146541019
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RYGLICE
    ul. Rynek 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146541019
    REGON: REGON 851660909
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Ryglice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Ryglice do zbiornika SWIMER TANK 5000 l, nr seryjny zbiornika zew. 19 50F 55, ciśnienie próbne 10 kPa system napełniania EUROZŁĄCZE 2, czujnik wartości granicznej GWG 12, pompa Panther 72 230V/50HZ znajdującego się przy ulicy Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice, w szacunkowej ilości 15 000 litrów. Dostarczane paliwo musi charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych wydań normy jakościowej PN-EN 590 oraz będzie spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1315 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680 z późn. zm.).Paliwo dostarczane będzie bezpośrednio przez Wykonawcę do zbiornika. Do wykonania dostawy konieczne będzie użycie pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych oraz do transportu paliw ciekłych, spełniających normy przewidziane w aktualnie obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca we własnym zakresie dostosuje pojazd wykorzystywany do transportu w taki sposób, aby możliwe było napełnienia zbiornika, którego parametry wskazano powyżej. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane paliwo będzie spełniać wszelkie obowiązujące normy w zakresie jego jakości. Dostawy dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30-14:30, zgodnie z zamówieniem, nie później niż w ciągu 72 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. O każdorazowej dostawie Wykonawca będzie informował z minimum 2 godzinnym wyprzedzeniem przed jej realizacją. Zamówienia dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-17:00. Termin oraz wielkość dostawy będzie każdorazowo ustalany przez Zamawiającego w drodze zamówienia, przy czym ilość pojedynczej dostawy wyniesie minimalnie 3 000 l oraz maksymalnie 4 500 l. Zamówienie składane będzie za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. Dla skuteczności doręczenia zamówienia nie jest wymagane uzyskanie potwierdzenia. Zamawiający deklaruje, że minimalna ilość paliwa, która zostanie zakupiona w okresie obowiązywania umowy to 7 500 litrów. Umowa obowiązywać będzie przez czas określony począwszy od dnia jej zawarcia do dnia 31.12.2022 r. lub do zrealizowania zamówień w wymiarze 15 000 l. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do postępowania nr RI.271.1.6.2022”.Uwaga:1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) wskazanie sumy gwarancyjnej;3) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa lub numer przedmiotowego postępowania;7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Ryglice;8) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela;9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach